№ уроку | Тема уроку | Примітки | |
ВСТУП (2 години) | |||
1 | Тваринний світ — складова частина природи | ||
2 | Різноманітність тварин та їхня класифікація. Роль тварин у природі й житті людини | ||
Розділ VІ. ТВАРИНИ Тема 1. Будова і життєдіяльність тварин (6 годин) | |||
3 | Клітинна будова й основні процеси життєдіяльності тваринних організмів. Тканини | ||
4 | Лабораторна робота № 1 | ||
5 | Органи й системи органів тварин, їхні функції | ||
6 | Розмноження і розвиток тварин | ||
7 | Середовище існування тварин. Поведінка тварин. Різноманітність способів життя тварин. Зв'язки тварин з іншими компонентами'екосистем | ||
8 | Контрольно-узагальнювальний урок за темою "Вступ. Будова й життєдіяльність тварин" | ||
Розділ VII. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТВАРИН | |||
9 | Характеристика одноклітинних: середовище існува особливості будови та процесів життєдіяльності | ||
10 | Лабораторна робота № 2 | ||
11 | Різноманітність найпростіших (одноклітинних) тва; їхня роль в екосистемах та значення для людини | ||
12 | Узагальнення, систематизація та контроль навчаль за темою "Підцарство Одноклітинні організми, або Найпростіші" | ||
Тема 3. Черви (5 годин) | |||
13 | Загальна характеристика й різноманітність багатоклітинних тварин. Тип Губки, його загальна характеристика, роль у природі та значення для людини. Охорона губок | ||
14 | Тип Кишковопорожнинні. Загальна характеристика типу. | ||
15 | Різноманітність кишковопорожнинних, їхня роль в екосистемах і значення для людини. Охорона кишковопорожнинних | ||
16 | Тришарові тварини, Тип Плоскі черви. Загальна характеристика | ||
17 | Різноманітність плоских червів | ||
28 | Тришарові тварини. Тип Круглі черви. Загальна характеристика, різноманітність круглих червів | ||
19 | Тришарові тварини. Тип Кільчасті черви. Загальна характеристика | ||
20 | Різноманітність кільчастих червів, їхня роль в екосистемах, значення для людини | ||
21 | Узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою "Тип Плоскі, тип Круглі, тип Кільчасті черви" | ||
Тема 5. Молюски (3 години) | |||
22 | Тип Членистоногі. Загальна характеристика типу Членистоногі. Клас Ракоподібні. | ||
23 | Загальна характеристика класу Ракоподібні (внутрішня будова). Різноманітність ракоподібних. Роль ракоподібних в екосистемах, Їхнє значення для людини | ||
24 | Клас Павукоподібні. Загальна характеристика класу | ||
25 | Відділи Бурі та Червоні водорості. | ||
26 | Значення водоростей у природі та житті людини. | ||
Тема 2. Вищі спорові рослини (4 години) | |||
27 | |||
28 |
| ||
29 | |||
30 | Різноманітність павукоподібних, їхня роль в екосистемах, значення в житті людини | ||
39 | |||
40 | New Cell | ||
Тема 3. Голонасінні (3 години) | |||
39 | Загальна характеристика голонасінних.Середовище існування. Пристосувальні риси будови й життєдіяльністьголонасінних. | ||
40 | Різноманітність голонасінних рослин. Лабораторна робота №15. Будова голонасіннихрослин. | ||
29 | Значення голонасінних рослин у природі тажитті людини | ||
Тема 4. Покритонасінні (7 годин) | |||
30 | Загальна характеристика. Класифікаціяпокритонасінних. | ||
31 | Родина Капустяні, або Хрестоцвіті. Значення уприроді й житті людини. | ||
32 | Родина Розові. Значення у природі та життілюдини. | ||
33 | Родина Бобові. Родина Пасльонові. Значення уприроді й житті людини | ||
34 | Родина Айстрові, або Складноцвіті. Значення уприроді й житті людини. Практична робота № 2. Визначення рослин класуДводольні. | ||
35 | Родини Лілійні та Злакові. Значення у природій житті людини. Практична робота № 3. Визначення рослин класуОднодольні. | ||
36 | Розпізнавання видів кімнатних рослин. Практична робота № 4. Розпізнавання видів кімнатних рослин. | ||
Розділ III. ГРИБИ ТА ЛИШАЙНИКИ | |||
37 | Загальна характеристика грибів. | ||
38 | Цвілеві гриби. Поширення, середовищаіснування. Значення у природі та житті людини. | ||
39 | Шапкові гриби. Поширення середовищаіснування. Значення у природі та житті людини. | ||
32 | Контрольна робота.«Світлові явища ч.2». | ||
Повторення (2 год) | |||
33-34 | Узагальнююче повторення. |
Календарне планування з біології.
8 клас.
І семестр.
(70 год. 2 год. на тиждень)