Тема: Узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою «Надклас риби» Мета: узагальнити в ігровій формі знання про будову й різноманітність організмів надкласу Риби; систематизувати знання про будову органів, функції та їхній взаємозв'язок; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, логічно мислити, робити висновки; розвивати пізнавальний інтерес, виховувати бережливе ставлення до природи, здійснювати екологічну освіту й виховання, формувати культуру спілкування під час змагання, залучати учнів до наукової творчості; здійснити тематичну корекцію та встановити рівні навчальних досягнень учнів за темою: «Надклас Риби»; розвивати навички самостійної роботи, формувати навички самооцінки. Матеріали та обладнання: таблиці «Клас Хрящові риби», «Клас Кісткові риби»; колекції, вологі препарати. Поняття: іхтіологія, надклас Риби, класи Хрящові й Кісткові риби, обтічна форма тіла, бічна лінія, зябра, плавці, плавальний міхур, відкритоміхурові, закритоміхурові, сечовий міхур, ікра, мальок. Тип уроку: контрольно-узагальнювальний, вид – «дидактична гра». Девіз уроку: «Той, хто грає, мислить, оскільки його душа розбуджена» або «Гра – це творчість, гра – це праця».
Скачати розробки уроків з біології. 8 клас.
Урок 38 (ІІ варіант). Тема: Узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою «Надклас риби»
Джерело: http://biology.ucoz.ua/load/rozrobki_urokiv_z_biologiji/rozrobki_urokiv_z_biologiji_8_klas/rozrobki_urokiv_z_biologiji_8 |