Тема:Узагальнення, систематизація й контрольнавчальних досягнень за те-мою«Клас Земноводні та Клас Плазуни» Мета:
узагальнити в ігровій формі знання про будову й різноманітність
організмів Класу Земноводні та Класу Плазуни; систематизувати знання про
будову органів, функції та їхній взаємозв’язок; розвивати вміння
порівнювати, узагальнювати, логічно мислити, робити висновки; розвивати
пізнавальний інтерес в учнів, виховувати бережливе ставлення до природи,
здійснювати екологічну освіту й виховання, формувати культуру
спілкування під час змагання, залучати учнів до науковоїтворчості.
здійснити тематичну корекцію та виявити рівні навчальних досягнень учнів
за темою: «Клас Земноводні та Клас Плазуни»; розвивати навички
само¬стійної роботи, формувати навички самооцінки. Матеріали та обладнання: таблиці «Клас Земноводні», «Клас Плазуни»; вологі препарати, ма¬люнки, фотографії, аркуші з кросвордами. Поняття:
земноводні, плазуни, диференційована м’язова система, повітроносні
шляхи, яйцеві та зародкові оболонки, регенерація, аутотомія, обмін
речовин, холодно¬кровність, два кола кровообігу, загальна характеристика
типу, загальні ознаки, узагальнення, систематизація. Тип уроку:контрольно-узагальнювальний, вид – «дидактична гра». Скачати розробки уроків з біології.8 клас. Урок 44 (ІІ варіант).Узагальнення, систематизація й контрольнавчальних досягнень за темою«Клас Земноводні та Клас Плазуни»
Джерело: http://biology.ucoz.ua/load/rozrobki_urokiv_z_biologiji_8_klas_urok_44_ii_variant_uzagalnennja_sistematizacija_j_kontrol |