№ уроку | Тема уроку | Примітки | |
| ВСТУП (2 години) | |||
| 1 | Тваринний світ — складова частина природи | ||
| 2 | Різноманітність тварин та їхня класифікація. Роль тварин у природі й житті людини | ||
| Розділ VІ. ТВАРИНИ Тема 1. Будова і життєдіяльність тварин (6 годин) | |||
| 3 | Клітинна будова й основні процеси життєдіяльності тваринних організмів. Тканини | ||
| 4 | Лабораторна робота № 1 | ||
| 5 | Органи й системи органів тварин, їхні функції | ||
| 6 | Розмноження і розвиток тварин | ||
| 7 | Середовище існування тварин. Поведінка тварин. Різноманітність способів життя тварин. Зв'язки тварин з іншими компонентами'екосистем | ||
| 8 | Контрольно-узагальнювальний урок за темою "Вступ. Будова й життєдіяльність тварин" | ||
Розділ VII. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТВАРИН | |||
| 9 | Характеристика одноклітинних: середовище існува особливості будови та процесів життєдіяльності | ||
| 10 | Лабораторна робота № 2 | ||
| 11 | Різноманітність найпростіших (одноклітинних) тва; їхня роль в екосистемах та значення для людини | ||
| 12 | Узагальнення, систематизація та контроль навчаль за темою "Підцарство Одноклітинні організми, або Найпростіші" | ||
| Тема 3. Черви (5 годин) | |||
| 13 | Загальна характеристика й різноманітність багатоклітинних тварин. Тип Губки, його загальна характеристика, роль у природі та значення для людини. Охорона губок | ||
| 14 | Тип Кишковопорожнинні. Загальна характеристика типу. | ||
| 15 | Різноманітність кишковопорожнинних, їхня роль в екосистемах і значення для людини. Охорона кишковопорожнинних | ||
| 16 | Тришарові тварини, Тип Плоскі черви. Загальна характеристика | ||
| 17 | Різноманітність плоских червів | ||
| 28 | Тришарові тварини. Тип Круглі черви. Загальна характеристика, різноманітність круглих червів | ||
| 19 | Тришарові тварини. Тип Кільчасті черви. Загальна характеристика | ||
| 20 | Різноманітність кільчастих червів, їхня роль в екосистемах, значення для людини | ||
| 21 | Узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою "Тип Плоскі, тип Круглі, тип Кільчасті черви" | ||
Тема 5. Молюски (3 години) | |||
| 22 | Тип Членистоногі. Загальна характеристика типу Членистоногі. Клас Ракоподібні. | ||
| 23 | Загальна характеристика класу Ракоподібні (внутрішня будова). Різноманітність ракоподібних. Роль ракоподібних в екосистемах, Їхнє значення для людини | ||
| 24 | Клас Павукоподібні. Загальна характеристика класу | ||
| 25 | Відділи Бурі та Червоні водорості. | ||
| 26 | Значення водоростей у природі та житті людини. | ||
Тема 2. Вищі спорові рослини (4 години) | |||
| 27 | |||
| 28 |
| ||
| 29 | |||
| 30 | Різноманітність павукоподібних, їхня роль в екосистемах, значення в житті людини | ||
| 39 | |||
| 40 | New Cell | ||
Тема 3. Голонасінні (3 години) | |||
| 39 | Загальна характеристика голонасінних.Середовище існування. Пристосувальні риси будови й життєдіяльністьголонасінних. | ||
| 40 | Різноманітність голонасінних рослин. Лабораторна робота №15. Будова голонасіннихрослин. | ||
| 29 | Значення голонасінних рослин у природі тажитті людини | ||
Тема 4. Покритонасінні (7 годин) | |||
| 30 | Загальна характеристика. Класифікаціяпокритонасінних. | ||
| 31 | Родина Капустяні, або Хрестоцвіті. Значення уприроді й житті людини. | ||
| 32 | Родина Розові. Значення у природі та життілюдини. | ||
| 33 | Родина Бобові. Родина Пасльонові. Значення уприроді й житті людини | ||
| 34 | Родина Айстрові, або Складноцвіті. Значення уприроді й житті людини. Практична робота № 2. Визначення рослин класуДводольні. | ||
| 35 | Родини Лілійні та Злакові. Значення у природій житті людини. Практична робота № 3. Визначення рослин класуОднодольні. | ||
| 36 | Розпізнавання видів кімнатних рослин. Практична робота № 4. Розпізнавання видів кімнатних рослин. | ||
Розділ III. ГРИБИ ТА ЛИШАЙНИКИ | |||
| 37 | Загальна характеристика грибів. | ||
| 38 | Цвілеві гриби. Поширення, середовищаіснування. Значення у природі та житті людини. | ||
| 39 | Шапкові гриби. Поширення середовищаіснування. Значення у природі та житті людини. | ||
| 32 | Контрольна робота.«Світлові явища ч.2». | ||
| Повторення (2 год) | |||
| 33-34 | Узагальнююче повторення. | ||
Календарне планування з біології.
8 клас.
І семестр.
(70 год. 2 год. на тиждень)