Мій сайт

Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [0]
Розробки уроків з біології [319]
Підготовка до ЗНО [0]
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 319
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 31 32 »

Тема: Узагальнення та контроль знань з теми.

Цілі уроку: узагальнити й закріпити знання про особливості різних способів розмноження живих організмів та основні закономірності спадковості, розвивати вміння практичного використання одержаних знань, виховувати повагу до всіх живих організмів і розуміння важливості діяльності людини для всього живого на нашій планеті.

Обладнання й матеріали: таблиці з теми, підручник, зошит.

Базові поняття й терміни: статеве розмноження, нестатеве розмноження, поділ, фрагментація, брунькування, партеногенез, поліембріонія, статеві клітини, сперматогенез, овогенез, генетика, ген, алель, домінантні й рецесивні алелі, фенотип, генотип, узаємодія генів, хромосомна теорія спадковості, закони Менделя.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 879 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Взаємодія генів. Позаядерна спадк овість.

Цілі уроку: ознайомити учнів із явищем узаємодії генів і позаядерної спадковості, їх цитологічними основами та значенням для селекційної роботи; розвивати вміння аналізувати й робити висновки; виховувати розуміння важливості генетичних досліджень для практичної діяльності людства.

Обладнання й матеріали: портрет Г. Менделя та Т. Моргана, таблиці або слайди презентації з поясненням особливостей узаємодії генів і механізмів позаядерної спадковості та схем узаємодії генів, зображення хромосом і хромосомних наборів окремих видів живих організмів, мітохондрій і пластид та схеми їх поділу.

Базові поняття й терміни: хромосома, взаємодія генів, комплементарність, епістаз, полімерія, позаядерна спадковість.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 1033 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Зчеплене успадкування

Цілі уроку: ознайомити учнів із явищем зчепленого успадкування, його цитологічними основами та значенням для селекційної роботи; розвивати вміння аналізувати й робити висновки; виховувати розуміння важливості генетичних досліджень для практичної діяльності людства.

Обладнання й матеріали: портрет Т. Моргана, таблиці або слайди презентації з поясненням особливостей і механізмів зчепленого успадкування, зображення хромосом і хромосомних наборів окремих видів живих організмів.

Базові поняття й терміни: хромосома, група зчеплення, зчеплене успадкування, гомологічні хромосоми, мейоз, кросинговер.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 798 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Хромосомна теорія спадк овості.

Цілі уроку: ознайомити учнів з основними положеннями хромосомної теорії спадковості, історією її виникнення та значенням для науки й сільського господарства; розвивати вміння аналізувати інформацію й висувати гіпотези для пояснення спостережень; виховувати вміння прислухатися до чужих ідей та критично сприймати інформацію.

Обладнання й матеріали: портрет Т. Моргана, таблиці або слайди презентації з поясненням основних положень хромосомної теорії спадковості, зображення хромосом і хромосомних наборів окремих видів живих організмів.

Базові поняття й терміни: хромосома, група зчеплення, зчеплене успадкування, гомологічні хромосоми, мейоз, кросинговер.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 734 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Закони Г. Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи.

Цілі уроку: ознайомити учнів із законами Г. Менделя, розглянути їх статистичний характер і цитологічні основи; розвивати вміння пов’язувати виконання функцій певними структурами з особливостями їхньої будови; виховувати вміння критично й обґрунтовано сприймати наукову інформацію.

Обладнання й матеріали: портрет Г. Менделя, таблиці або слайди презентації чи відеофрагменти (за наявності), які демонструють цитологічні основи законів Г. Менделя.

Базові поняття й терміни: закони Г. Менделя, однотипність гібридів, генотип, фенотип, алель, домінування, рецесивність, гамети, розщеплення, незалежне успадкування.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 1125 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Методи генетичних досліджень.

Цілі уроку: ознайомити учнів з головними методами генетичних досліджень, розглянути їх переваги й недоліки та ситуації, коли доцільне використання того або іншого методу; розвивати логічне мислення та вміння використовувати знання із суміжних галузей знань; виховувати розуміння важливості використання досягнень фізики, хімії та математики в генетичних дослідженнях.

Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації із зображенням схем основних методів генетичних досліджень та об’єктів, з якими працюють генетики, підручники, робочі зошити.

Базові поняття й терміни: методи досліджень, генеалогічний метод, популяційно-статистичний метод, гібридологічний метод, цитогенетичний метод, біохімічний метод, близнюковий метод, методи генетичної інженерії.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 962 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема:  Основні поняття генетики

Цілі уроку: розглянути основні поняття генетики, предмет і цілі цієї науки, розвивати вміння аналізу й синтезу інформації, виховувати повагу до науки, розуміння необхідності проведення наукових досліджень та їх значення для існування людства.

Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації з портретами Г. Менделя та інших видатних генетиків, таблиці з визначеннями основних генетичних понять, фотографії або малюнки сортів рослин і порід тварин, виведених завдяки досягненням генетики.

Базові поняття й терміни: генетика, ген, алель, домінування, гомозигота,

гетерозигота, генотип, фенотип, селекція, спадковість, мінливість.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 1004 | Додав: sanseich | Дата: 24.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Мислення і свід омість людини. Узагальнення

Цілі уроку: узагальнити й закріпити знання про особливості мислення і свідомості людини.

Обладнання й матеріали: таблиці «Головний мозок людини», «Нервова система людини», розбірна модель головного мозку людини.

Базові поняття й терміни: мислення, свідомість, мова, функціональна асиметрія, характер, темперамент.


Розробки уроків з біології. 9 клас. | Переглядів: 1058 | Додав: sanseich | Дата: 23.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Виявлення професійних схильностей

Цілі уроку: виявити професійні схильності учнів.

Обладнання й матеріали: «Диференційно-діагностичний опитувальник» (ДДО), інструктивні картки для виконання роботи.

Базові поняття й терміни: диференційно-діагностичний опитувальник, професійні схильності, профорієнтація.


Розробки уроків з біології. 9 клас. | Переглядів: 786 | Додав: sanseich | Дата: 23.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Характер людини. Свідомість

Цілі уроку: сформувати поняття про характер і свідомість, розкрити їхню роль у житті людини.

Обладнання й матеріали: малюнки й фотографії людей у різних життєвих ситуаціях.

Базові поняття й терміни: характер, почуття, риси характеру, увага, емоції, формування характеру, свідомість, несвідоме, підсвідомість.


Розробки уроків з біології. 9 клас. | Переглядів: 862 | Додав: sanseich | Дата: 23.01.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кількість користувачів сайту:
1463

Статистика реєстрацій
За сьогодні: 0
За вчора: 0
За 7 днів: 0
За місяць: 0
 

Вітаємо новачків сайту
  • dimchem1
  • grynat1104
  • nizhniknadia0507
  • ludmila041164
  • mpinshuk99
  • julijadoroshenko2
  • burakova95
  • valentinovnan8
  • alinazarubina136
  • Географіня

  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz