|
У розділі матеріалів: 319 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 31 32 » |
Тема: Вид, видоутворення. Мікроеволюція. Цілі уроку: розглянути поняття виду і процеси видоутворення, проаналізувати механізми мікроеволюції; розвивати аналітичне мислення; виховувати бережливее ставлення до природи. Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації, які ілюструють процеси видоутворення, зображення особин різних видів живих організмів. Базові поняття й терміни: вид, видоутворення, мікроеволюція, критерії виду, географічне видоутворення, екологічне видоутворення, видоутворення шляхом схрещування, видоутворення шляхом поліплоїдії.
|
Тема: Природний добір. Цілі уроку: ознайомити учнів із боротьбою за існування і процесом природного добору як основної рушійної сили еволюції; розвивати вміння зіставляти матеріали та робити висновки; виховувати любов до природи й повагу до роботи вчених. Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації, які ілюструють процеси природного добору, портрети Ч. Дарвіна та вчених, які брали участь у створенні СТЕ. Базові поняття й терміни: еволюція, синтетична теорія еволюції, природний відбір, боротьба за існування, популяція, вид.
|
Тема: Синтетична теорія еволюції. Цілі уроку: розглянути історію створення та основні положення синтетичної теорії еволюції, звернути увагу на її важливість для сучасної біології; розвивати логічне мислення; виховувати вміння дискутувати. Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації, які ілюструють основні положення синтетичної теорії еволюції, портрети вчених, які брали участь у створенні СТЕ. Базові поняття й терміни: еволюція, синтетична теорія еволюції, природний відбір, боротьба за існування, популяція, частоти алелей, вид, мікроеволюція, макроеволюція.
|
Тема: Становлення еволюційних поглядів. Цілі уроку: ознайомити учнів з історією формування та становлення еволюційних поглядів, розглянути внесок у розвиток ідей еволюціонізму відомих учених; розвивати вміння використовувати отримані раніше знання; виховувати вміння поважати ідеї, відмінні від власних поглядів. Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації з портретами вчених-еволюціоністів. Базові поняття й терміни: еволюція, еволюційне вчення, ламаркізм, успадкування набутих ознак, дарвінізм, природний добір, боротьба за існування, диференційне виживання.
|
Тема: Узагальнення та контроль знань з теми. Цілі уроку: узагальнити й закріпити знання про особливості функціонування екосистем, екологію особин і популяцій і вплив людської діяльності на стан біосфери, розвивати вміння практичного використання одержаних знань, виховувати повагу до всіх живих організмів і розуміння важливості діяльності людини для всього живого на нашій планеті. Обладнання й матеріали: таблиці з теми, підручник, зошит. Базові поняття й терміни: популяції, структура популяцій, екологічні чинники, адаптивні ритми, угруповання, екосистеми, сукцесія, мутуалізм, паразитизм, коменсалізм, симбіоз, кругообіг речовин, біосфера, ноосфера, біорізноманіття, охорона природи.
|
Тема: Збереження біорізноманіття. Охорона біосфери. Цілі уроку: проаналізувати проблеми й визначити шляхи збереження біорізноманіття й охорони природи; розвивати критичне мислення; виховувати відповідальність за наслідки своєї діяльності. Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації, фотографії, відеофрагменти (за наявності) із зображенням діяльності людини зі збереження біорізноманіття й охорони природи. Базові поняття й терміни: біорізноманіття, охорона природи, заповідники, заказники, національні парки, пам’ятки природи, зоопарки, реінтродукція.
|
Тема: Вплив діяльності людини на стан біосфери. Цілі уроку: розглянути вплив людини на стан біосфери; розвивати вміння знаходити взаємозв’язки між діями й наслідками; виховувати бережливее ставлення до природи. Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації, фотографії, відеофрагменти (за наявності) з позитивними й негативними прикладами впливу діяльності людини на стан біосфери. Базові поняття й терміни: біосфера, людина, антропогенні фактори, забруднення навколишнього середовища, вимирання видів, інтродукція видів, охорона природи.
|
Тема: Загальна характеристика біосфери.Вчення В. І. Вернадського про біосферу. Роль живих організмів у біосфері. Біомаса. Цілі уроку: дати загальну характеристику біосфери, проаналізувати основні положення вчення В. І. Вернадського про біосферу й роль у ній живих організмів; розвивати логіку й екологічне мислення; виховувати розуміння власної відповідальності за існування життя на Землі. Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації з прикладами дії організмів на інші оболонки нашої планети, відеофрагменти, у яких демонструється роль живих організмів у біосфері (за наявності). Базові поняття й терміни: біосфера, ноосфера, біомаса, живі організми, продуктивність, геологічна роль, узаємозв’язки.
|
Тема: Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемах. Продуктивність екосистем. Цілі уроку: розглянути особливості кругообігу речовин і потоку енергії в екосистемах та вплив людської діяльності на ці процеси, порівняти продуктивність різних екосистем; розвивати навички аналізу й синтезу інформації; виховувати розуміння єдності всього живого на нашій планеті. Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації зі схемами кругообігу різних елементів у екосистемах, таблиці з даними щодо продуктивності різних екосистем, фотографії або рисунки різних екосистем. Базові поняття й терміни: кругообіг Карбону, кругообіг Оксигену, кругообіг Нітрогену, екосистема, продуктивність, видовий склад, природні умови, сонячна радіація.
|
Тема: Взаємодії організмів у екосистемах. Цілі уроку: розглянути особливості взаємодії організмів в екосистемах, показати взаємозалежність існування різних видів у екосистемі; розвивати вміння аналізувати наявну інформацію; виховувати розуміння єдності всіх видів у природі. Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації із прикладами різних типів узаємодії організмів у екосистемах, відеофрагменти, у яких демонструються паразитичні й мутуалістичні взаємодії організмів (за наявності). Базові поняття й терміни: екосистема, взаємодія, симбіоз, мутуалізм, коменсалізм, паразитизм, хижацтво, конкуренція.
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Кількість користувачів сайту: 1463
Статистика реєстрацій За сьогодні: 0 За вчора: 0 За 7 днів: 0 За місяць: 0
Вітаємо новачків сайту
|