Мій сайт

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з біології. 7 клас. [61]
Розробки уроків з біології. 8 клас. [71]
Розробки уроків з біології. 9 клас. [93]
Розробки уроків з біології. 10 клас. [46]
Розробки уроків з біології. 11 клас. [48]
Головна » Статті » Розробки уроків з біології » Розробки уроків з біології. 8 клас.

У категорії матеріалів: 71
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 7 8 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Тема: Підсумковий урок

Мета: узагальнити, систематизувати, виявити й оцінити навчальні досягнення учнів із зоології.

Матеріали та обладнання: аркуші для контролю.

Поняття: усі поняття курсу зоології. 

Тип уроку: контроль навчальних досягнень учнів. 
Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 875 | Додав: sanseich | Дата: 22.01.2014 | Коментарі (1)

Тема: Нарада живих істот: «Порятуй і збережи!»

Мета: показати взаємозв’язки людини та природи, які призвели до їхнього сучасного протистояння, до граничного загострення екологічних проблем у результаті діяль¬ності людини; показати розумність улаштування навколишнього світу, доцільність і гармонійність природних явищ, показати необхідність зміни свідомості людини; показати природу як одуховлену цінність.

Обладнання: діапроектор; діапозитиви; запис музичних творів; плакати, малюнки на екологічну тему, презентація слайдів у PowerPoint, комп’ютер, мультимедійний проектор, екран.

Місце проведення наради живих істот оформлюють плакатами на екологічну й природоохоронну тематику або імітують куточок природи (ліс, парк, галявина), доповідачі – у відповідних костюмах або в костюмах, окремі елементи яких відображують об’єкти природи, про котрі вони доповідають. Усі учасники сідають посередині «галявинки».

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 601 | Додав: sanseich | Дата: 22.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Основні етапи історичного розвитку Царства Тварини

Мета: сформувати знання про наукове й практичне значення сучасної системи тваринного світу, що відображує хід еволюції органічного світу; на прикладах великих систематичних груп показати, що еволюція здійснювалася шляхом виникнення як значних змін, так і незначних (часткових); розглянути причини різноманітності тваринного світу на Землі; розкрити значення еволюційної теорії Чарлза Дарвіна для біологічної науки; роль спадковості, мінливості, боротьби за існування, природного добору як рушійних сил еволюції; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки про взаємозв’язок еволюції та екології; сприяти формуванню й розвитку в учнів наукового світогляду, логічного мислення.

Матеріали та обладнання: таблиці вивчених типів і класів тварин, таблиця «Ароморфози, ідіоадаптації тварин», узагальнювальні таблиці й схеми, що відбивають еволюційний процес, портрет Чарлза Дарвіна, книга «Походження видів шляхом природного добору».

Поняття: геологічна історія Землі, палеонтологія, еволюція живої природи, систематика, прокаріоти, еукаріоти, будова клітини, тканини, еволюція органів і систем органів. 

Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 798 | Додав: sanseich | Дата: 22.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Охорона царства тварини. Червона Книга України. Природоохоронні території

Мета: поглиблювати поняття «охорона природи»; узагальнити уявлення учнів про екологічні проблеми сучасності; проаналізувати ефективність заходів щодо охорони природи, застосовуваних у нашій країні; виховувати бережливе ставлення й любов до природи, на конкретних прикладах показати позитивний і негативний впливи людини на життя тварин і середовище їхнього перебування, розповісти про негативну роль людини в процесі зникнення видів і про значення Червоної книги.

Матеріали та обладнання: таблиці й плакати із зображенням тварин, занесених до Червоної книги України, світу.

Поняття: антропогенний фактор, екологічна криза, значення тварин, правила поведінки в природі, заказник, заповідник, ботанічні сади, парки, сквери, Червона й Зелена книги.

Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 968 | Додав: sanseich | Дата: 22.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Взаємодія біотичних факторів

Мета: систематизувати знання про середовище перебування тварин; поглиблювати поняття «екологія», «екологічні фактори», «середовище існування», «біоценоз», «біогеоценоз»; з’ясувати вплив біотичних факторів середовища на ріст і розвиток тварин, на їхню пристосованість до середовища існування; розвивати поняття про тварину як цілісний організм, про його взаємозв'язок із навколишнім середовищем; розвивати вміння пояснювати залежність розвитку організмів від екологічних факторів; виховувати в школярів почуття любові до навколишнього середовища й відповідальності за його стан. 

Матеріали та обладнання: таблиці із зображенням тварин різних екологічних груп. 

Поняття: біотичні фактори, симбіоз, хижацтво, паразитизм, конкуренція, антибіоз, коменсалізм, протокооперація, мутуалізм. 

Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 585 | Додав: sanseich | Дата: 22.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Вплив факторів середовища на тварин

Мета: систематизувати знання про середовище перебування тварин; формувати поняття «екологія», «екологічні фактори», «середовище перебування», «біоценоз», «біогеоценоз»; з’ясувати вплив факторів середовища на ріст і розвиток тварин, на їхню пристосованість до середовища існування; розвивати поняття про тварин як цілісний організм, про його взаємозв’язок із навколишнім середовищем; розвивати вміння пояснювати залежність розвитку організмів від екологічних факторів; виховувати в школярів бережливе ставлення до довкілля та почуття відповідальності за його стан.

Матеріали та обладнання: таблиці, малюнки, фотографії із зображенням різних середовищ існування тварин.

Поняття: екологія, екологічні фактори (умови середовища), абіотичні, біотичні, антропогенні, нічні й денні тварини, тварини пустель і водних середовищ, холоднокровні й теплокровні тварини, пристосувальні ознаки тварин.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 746 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою «Клас Ссавці»
Мета: узагальнити в ігровій формі знання про будову й різноманітність організмів класу Ссавці; систематизувати знання про будову органів, функції та їхній взаємозв'язок; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, логічно мислити, , робити висновки; розвивати пізнавальний інтерес в учнів, виховувати бережливе ставлення до природи, здійснювати екологічну освіту й виховання, формувати культуру спілкування під час змагання, залучати учнів до наукової творчості; здійснити тематичну корекцію й виявити рівні навчальних досягнень учнів за темою «Клас Ссавці»; розвивати навички самостійної роботи, формувати навички самооцінки.
Матеріали та обладнання: таблиця «Клас Ссавці», колекції, вологі препарати.
Поняття: загальна характеристика типу, загальні ознаки, узагальнення, систематизація.
Тип уроку: контрольно-узагальнювальний, вид – «дидактична гра».
Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 656 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою «Клас Ссавці»

Мета: узагальнити, систематизувати й виявити навчальні досягнення учнів за темою «Клас Ссавці»; розвивати навички самостійної роботи, формувати навички самооцінки.

Матеріали та обладнання: таблиця «Клас Ссавці» (ряди).

Поняття: загальна характеристика, загальні ознаки, узагальнення, систематизація.

Тип уроку: контрольно-узагальнювальний.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 803 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Роль ссавців в екосистемах, їхнє значення для людини. Охорона ссавців, і тваринництво

Мета: узагальнити знання учнів про значення ссавців у природі й житті людини; показати вплив діяльності людини на видовий склад і чисельність ссавців. 

Матеріали та обладнання: таблиці «Комахоїдні», «Рукокрилі», «Хутрові звірі», «Звірівництво», «Китоподібні», «Парнокопиті», «Непарнокопиті», «Примати», таблиці з охорони тварин, «Тварини Червоної книги».

Поняття: промислові ссавці, раціональна організація промислу, охорона ссавців, рідкісні й вимираючі види, заповідники, заказники, акліматизація й реакліматизація, звірівництво.

Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1091 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність ссавців. Плацентарні ссавці. Ряд примати

Мета: ознайомити учнів із різноманітністю приматів; виявити їхні характерні риси, ознаки високої організації порівняно з іншими тваринами; показати подібність і споріднення з людиною. 

Матеріали та обладнання: таблиці «Плацентарні ссавці», «Ряд Примати», малюнки, фотографії, слайди із зображенням представників цих рядів або натуральні об’єкти. 

Поняття: примати, вузьконосі, широконосі. 

Тип уроку: вивчення нового матеріалу. 

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1315 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кількість користувачів сайту:
1463

Статистика реєстрацій
За сьогодні: 0
За вчора: 0
За 7 днів: 0
За місяць: 0
 

Вітаємо новачків сайту
  • dimchem1
  • grynat1104
  • nizhniknadia0507
  • ludmila041164
  • mpinshuk99
  • julijadoroshenko2
  • burakova95
  • valentinovnan8
  • alinazarubina136
  • Географіня

  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz