Мій сайт

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з біології. 7 клас. [61]
Розробки уроків з біології. 8 клас. [71]
Розробки уроків з біології. 9 клас. [93]
Розробки уроків з біології. 10 клас. [46]
Розробки уроків з біології. 11 клас. [48]
Головна » Статті » Розробки уроків з біології » Розробки уроків з біології. 8 клас.

У категорії матеріалів: 71
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 7 8 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Тема: Різноманітність ссавців. Плацентарні ссавці. Ряд парнокопиті. Ряд непарнокопиті. Ряд хоботні

Мета: продовжувати ознайомлювання учнів із різноманітністю ссавців; дати загальну характеристику ряду Парнокопиті й ряду Непарнокопиті, з’ясувати їхнє значення в природі й житті людини, необхідність і способи їхньої охорони; виховувати бережливе ставлення до природи.

Матеріали та обладнання: таблиця, малюнки із зображенням представників ряду Парнокопиті й ряду Непарнокопиті, модель ноги копитних, копита.

Поняття: копито, парнокопиті, непарнокопиті, жуйні, роги, складний шлунок жуйних копитних – рубець, сітка, книжка, сичуг; простий однокамерний шлунок усеїдних тварин, хобот.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 679 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність ссавців. Плацентарні ссавці. Ряд хижі. Ряд китоподібні. Ряд ластоногі

Мета: ознайомитися з різноманітністю хижих ссавців, їхніми характерними рисами, різноманітністю способів одержання їжі тваринами; поглибити й розширити знання про класифікацію тварин, розвивати навички самостійної роботи. 

Матеріали та обладнання: таблиця «Хижі ссавці».

Поняття: хижий зуб, китовий вус, втяжні пазурі, хижак, жертва.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1160 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність ссавців. Плацентарні Ссавці. Ряд Комахоїдні. Ряд Рукокрилі. Ряд Зайцеподібні. Ряд Гризуни

Мета: на прикладі рукокрилих і комахоїдних показати різноманітність середовищ існування ссавців, ознаки пристосованості цих тварин до середовища існування; обґрунтувати їхню належність до класу Ссавці.

Матеріали та обладнання: таблиці «Ряд Комахоїдні», «Ряд Рукокрилі», «Ряд Зайцеподібні», «Ряд Гризуни»; малюнки, фотографії, слайди із зображенням представників цих рядів або натуральні об’єкти.

Поняття: сплячка, ехолокація, сліпа кишка, крило.

Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1011 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність ссавців. Яйцекладні, або Однопрохідні. Сумчасті тварини

Мета: показати біологічні особливості першозвірів та сумчастих, ознаки споріднення цих ссавців із плазунами, відзначити прогресивні риси організації ссавців, що дозволили їм заселити всі основні середовища існування, вивчити загальну характеристику ряду Однопрохідні та ряду Сумчасті, довести необхідність їхньої охорони.

Матеріали та обладнання: малюнки із зображенням качкодзьоба та єхидни, сумчастих тварин, фрагменти фільму, відеоролики.

Поняття: однопрохідні, першозвірі, сумчасті.

Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1086 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема:Розмноження й розвиток ссавців. Сезонні явища в житті ссавців, їхня поведінка

Мета: ознайомити учнів з особливостями розмноження й розвитку ссавців, поділом їх на групи: однопрохідних, сумчастих (торбунів) та вищих ссавців – залежно від особливостей розвитку; продовжувати формувати вміння порівнювати організми, самостійно одержувати знання.

Матеріали та обладнання: таблиці «Індивідуальний розвиток хордових», «Ембріональний роз¬виток хребетних».

Поняття: статевий добір, статевий диморфізм, запліднення, розвиток, статеві органи, мат¬ка, вагітність, пуповина, плацента, послід, першозвірі, сумчасті, плацентарні.

Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1234 | Додав: sanseich | Дата: 16.01.2014 | Коментарі (0)

ТЕМА:Загальна характеристика класу Ссавці

Мета: вивчити загальну характеристику класу Ссавці, особливості процесів життєдіяль¬ності й поведінки, установити походження від давніх плазунів, розвивати вміння порівнювати, виявляти закономірності, доводити, що ссавці – високоорганізовані тварини, які мають прогресивні риси організації; котрі дозволили їм зайняти всі основні середовища існування; установлювати риси ускладнення їхнього рівня організації порівняно з плазунами, продовжувати формувати вміння установлю¬вати риси пристосованості до життя в різних середовищах; узагальнювати, робити висновки.

Матеріали та обладнання: опудало ссавця, таблиці «Тип Хордові. Клас Ссавці», «Скелет собаки», «Тип Хордові. Клас Плазуни»; скелети плазуна й ссавця.

Поняття:звірозубі ящери; тришарова шкіра (епідерміс, дерма, підшкірна жирова кліткови¬на); потові, сальні, молочні, пахучі залози; шерсть, підшерстя, вібриси; альвеоли; діафрагма; диференційована зубна система; повіка, зовнішнє вухо.

Тип уроку:вивчення нового матеріалу.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 991 | Додав: sanseich | Дата: 16.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою «Клас Птахи»

Мета: узагальнити в ігровій формі знання про будову й різноманітність організ¬мів класу Птахи; систематизувати знання про будову органів, функцій та їхній взаємозв’язок; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, логічно мислити, робити висновки; розвивати пізнавальний інтерес в учнів, виховувати бережливе ставлення до природи, здійснювати екологічну освіту та виховання, формувати культуру спілкування під час змагання, залучати учнів до наукової творчості; здійснити тематичну корекцію та виявити рівні навчальних досягнень учнів за темою «Клас Птахи»; розвивати навички самостійної роботи, формувати навички самооцінки.

Матеріали та обладнання: таблиця «Клас Птахи», опудала птахів, малюнки, фотографи, плака¬ти, виставка книг про птахів, фрагменти фільму або діафільму, слайди, картинаК. Саврасова «Граки прилетіли».

Поняття: загальна характеристика типу, загальні ознаки, узагальнення, систематизація.

Тип уроку: контрольно-узагальнювальний, вид – «дидактична гра».


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 699 | Додав: sanseich | Дата: 16.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою «Клас Птахи»

Мета: узагальнити, систематизувати й виявити навчальні досягнення учнів за темою «Клас Птахи»; розвивати навички самостійної роботи, формувати навички само¬оцінки.

Матеріали та обладнання: таблиця «Клас Птахи», опудала, малюнки, фотографи тощо.

Поняття: загальна характеристика, загальні ознаки, узагальнення, систематизація.

Тип уроку: контрольно-узагальнювальний.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 777 | Додав: sanseich | Дата: 16.01.2014 | Коментарі (0)

Тема:Роль птахів в екосистемах, їхнє значення для людини. Птахівництво. охорона птахів

Мета: розкрити значення птахів у природі та їхнє практичне значення для людини; обґрунтувати необхідність охорони птахів; виховувати бережливе ставлення до природи.

Матеріали та обладнання: таблиця із зображенням різних промислових птахів, птахофа¬брик.

Поняття: екологія; дика банківська курка, птахівництво, птахоферма, птахофабрика, інку¬батор.

Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 886 | Додав: sanseich | Дата: 16.01.2014 | Коментарі (0)

Тема:Різноманітність птахів

Мета: сформувати знання про представників класу Птахи, їхнє різноманіття та різно¬манітність умов їхнього перебування; вивчити ознаки птахів різних екологічних груп; навчитися розпізнавати екологічні групи птахів; з'ясувати причини різно¬маніття птахів; сформулювати висновок про те, що різноманіття птахів пов'язане з різноманітністю умов їхнього перебування та адаптації до них; розвивати медіакомунікативні здібності учнів засобами комп’ютера.

Матеріали та обладнання: таблиця, малюнки «Екологічні групи птахів», опудала, слайди для комп’ютерної презентації в програмі MSPowerPoint, комп’ютер, мультимедійний проектор, екран.

Поняття: безкільові, кілегруді, екологічні групи.

Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1262 | Додав: sanseich | Дата: 16.01.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кількість користувачів сайту:
1463

Статистика реєстрацій
За сьогодні: 0
За вчора: 0
За 7 днів: 0
За місяць: 0
 

Вітаємо новачків сайту
  • dimchem1
  • grynat1104
  • nizhniknadia0507
  • ludmila041164
  • mpinshuk99
  • julijadoroshenko2
  • burakova95
  • valentinovnan8
  • alinazarubina136
  • Географіня

  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz