Мій сайт

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з біології. 7 клас. [61]
Розробки уроків з біології. 8 клас. [71]
Розробки уроків з біології. 9 клас. [93]
Розробки уроків з біології. 10 клас. [46]
Розробки уроків з біології. 11 клас. [48]
Головна » Статті » Розробки уроків з біології » Розробки уроків з біології. 8 клас.

У категорії матеріалів: 71
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Тема: Рибне господарство. Охорона риб

Мета: розкрити господарське значення риб, вплив діяльності людини на їхнє життя, підвести учнів до висновку про необхідність охорони, раціонального використання й відтворення риб. 

Матеріали та обладнання: таблиці, малюнки, схеми з демонстрацією рибних ставкових та озерних господарств. 

Поняття: охорона природи, екологія, рибальство, промисел, промислові риби, ставкове та озерне рибництво.
Тип уроку: комбінований


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 721 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність кісткових риб, їхня роль у водних екосистемах і житті людини

Мета: ознайомитися з різноманітністю риб, проаналізувати риси їхнього пристосування до життя в різних умовах водного середовища; визначити роль риб у природі й житті людини. 

Матеріали та обладнання: таблиці, малюнки, слайди «Різноманітність риб». 

Поняття: класифікація, систематичні одиниці (таксони), хрящові, кісткові, кіст-ково-хрящові, кистепері, дводишні, костисті. 


Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 951 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Внутрішня будова, поведінка та сезонні явища в житті риб

Мета: розкрити особливості будови внутрішніх органів у зв’язку з функціями, які вони виконують; проаналізувати ускладнення органів і систем органів риб порівняно з безхребетними; продовжувати формувати вміння працювати з підручником, таблицями, аналізувати, робити висновки.

Матеріали та обладнання: таблиця «Внутрішня будова риби».

Поняття: обтічна форма тіла, парні, непарні плавці, плакоїдна й кісткова луска, рострум, внутрішнє вухо, бічна лінія, зяброві щілини, спіральний клапан, нектонні, бентосні форми.

Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 780 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Клас кісткові риби. Загальна характеристика класу, зовнішня будова риб, їхня пристосованість до водного середовища існування

Мета: вивчити зовнішню будову риб, з'ясувати причини подібності представників надкласу Риби, з'ясувати причини різноманітності морфології риб. 

Матеріали та обладнання: таблиця «Будова риби», ілюстрації, фотографії із зображенням хрящових риб.

Поняття: обтічна форма тіла, парні, непарні плавці, кісткова луска, внутрішнє вухо, бічна лінія, зяброві кришки. 

Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 832 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Підтип хребетні. Надклас риби. Клас хрящові риби. Загальна характеристика класу, особливості процесів життєдіяльності, поведінки, різноманітність хрящових риб. Роль в екосистемах і господарське значення хрящових риб

Мета: вивчити класифікацію підтипу Хребетні, з’ясувати характерні риси еволюції тварин цієї групи, їхню будову й процеси життєдіяльності; скласти загальну характеристику надкласу Риби та класу Хрящові риби; установити їхню роль в екосистемах господарській діяльності людини.

Матеріали та обладнання: таблиця «Будова риби», малюнки, фотографії із зображенням хрящових риб.

Поняття: обтічна форма тіла, парні, непарні плавці, плакоїдна й кісткова луска, рострум, внутрішнє вухо, бічна лінія, зяброві щілини, спіральний клапан, нектонні, бентосні форми.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1123 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Тип хордові. Загальна характеристика хордових. Особливості організації підтипу безчерепні тварини. Клас головохордові

Мета: розкрити особливості будови й життєдіяльності хордових тварин; розглянути їхню класифікацію; ознайомитися з безчерепними як найбільш низькоорганізованими тваринами типу Хордові; продовжувати формувати вміння працювати з підручником, таблицями, малюнками, аналізувати, порівнювати, систематизувати, узагальнювати, робити висновки, розв'язувати проблемні питання.

Матеріали та обладнання: опудала й вологі препарати різних хребетних, фіксований мікропрепарат ланцетника, таблиці із зображенням хордових, малюнки з підручника та інших книг, кінофрагменти.

Поняття: хордові, безчерепні, личинковохордові, покривники, хребетні, черепні, двобічна (білатеральна) симетрія, онтогенез, філогенез, метамерія, головохордові.

Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1398 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність молюсків. роль молюсків в екосистемах, їхнє значення для людини

Мета: вивчити різноманітність представників типу Молюски та їхнє значення в природі й житті людини, продовжувати формувати вміння складати таблиці, розв'язувати проблемні питання, узагальнювати, виокремлювати головне; розкрити значення молюсків у природі й ролі в житті людини; здійснювати екологічне та гігієнічне виховання.

Матеріали та обладнання: таблиці «Клас Черевоногі», «Клас Двостулкові», «Клас Головоногі»; вологі препарати.

Поняття: черевоногі, двостулкові (пластинчатозяброві), головоногі.

Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 995 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Тип молюски. Загальна характеристика

Мета: розкрити особливості будови систем внутрішніх органів у зв'язку з їхніми функціями, риси ускладнення молюсків порівняно з кільчастими червами; розвивати вміння порівнювати, пояснювати взаємозв'язок будови тварин із середовищем існування, удосконалювати вміння працювати з текстом і малюнками підручника,таблицями, спостереження за живими об'єктами.

Матеріали та обладнання: таблиці «Клас Черевоногі», «Клас Двостулкові», «Клас Головоногі»; вологі препарати, натуральні об'єкти.

Поняття: мантія, мантійна порожнина, тертушка, нирки, артерії, вени, паренхіма, серце, легені, зябра.

Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 747 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень за темою «Тип членистоногі»

Мета: узагальнити знання про будову й різноманітність організмів типу Членистоногі; систематизувати знання про будову, функції органів та їхній взаємозв'язок; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, логічно мислити, робити висновки; розвивати пізнавальний інтерес, виховувати бережливе ставлення до природи, здійснювати екологічну освіту й виховання, формувати культуру спілкування під час змагання, залучати учнів до наукової творчості; здійснити тематичну корекцію та виявити рівні навчальних досягнень учнів за темою «Тип Членистоногі»; розвивати навички самостійної роботи, формувати навички самооцінки.

Матеріали та обладнання: таблиці «Клас Ракоподібні», «Клас Павукоподібні», «Клас Комахи»; колекції, вологі препарати.

Поняття: загальна характеристика типу, загальні ознаки, узагальнення, систематизація, тип Членистоногі, клас Ракоподібні, клас Павукоподібні, клас Комахи, клас Багатоніжки, хітин, відділи тіла, незамкнена кровоносна система, порожнина тіла, інстинкт, гуртові комахи.

Тип уроку: контрольно-узагальнювальний, вид – «дидактична гра».


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 640 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення, систематизація и контроль навчальних досягнень за темою «Тип членистоногі»

Мета: узагальнити в ігровій формі знання про будову та різноманітність організмів типу Членистоногі; систематизувати знання про будову, функції органів та їхній взаємозв’язок; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, логічно мислити, робити висновки; розвивати пізнавальний інтерес, виховувати бережливе ставлення до природи, здійснювати екологічну освіту й виховання, формувати культуру спілкування під час змагання, залучати учнів до наукової творчості; здійснити тематичну корекцію та виявити рівні навчальних досягнень учнів за темою «Тип Членистоногі»; розвивати навички самостійної роботи, формувати навички самооцінки.

Матеріали та обладнання: таблиці «Клас Ракоподібні», «Клас Павукоподібні» «Клас Комахи»; колекції, вологі препарати.

Поняття: загальна характеристика типу, загальні ознаки, узагальнення, систематизація, тип Членистоногі, клас Ракоподібні, клас Павукоподібні, клас Комахи, клас Багатоніжки, хітин, відділи тіла, незамкнена кровоносна система, порожнина тіла, інстинкт, гуртові комахи.

Тип уроку: контрольно-узагальнювальний, вид – «дидактична гра».


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 814 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кількість користувачів сайту:
1463

Статистика реєстрацій
За сьогодні: 0
За вчора: 0
За 7 днів: 0
За місяць: 0
 

Вітаємо новачків сайту
  • dimchem1
  • grynat1104
  • nizhniknadia0507
  • ludmila041164
  • mpinshuk99
  • julijadoroshenko2
  • burakova95
  • valentinovnan8
  • alinazarubina136
  • Географіня

  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz