Мій сайт

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з біології. 7 клас. [61]
Розробки уроків з біології. 8 клас. [71]
Розробки уроків з біології. 9 клас. [93]
Розробки уроків з біології. 10 клас. [46]
Розробки уроків з біології. 11 клас. [48]
Головна » Статті » Розробки уроків з біології » Розробки уроків з біології. 8 клас.

У категорії матеріалів: 71
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Тема: Cередовище існування тварин. поведінка тварин. різноманітність способів життя тварин. зв'язки тварин з іншими компонентами екосистем

Мета: розвивати в учнів навички науково-дослідної діяльності, формувати вміння порівнювати тварин, визначати їхнє середовище існування та особливості пристосування до них, формулювати гіпотези й робити відповідні висновки на основі виявленого; формувати вміння доводити пристосованість до конкретного середовища існування. Формувати науковий спосіб пізнання навколишнього світу.

Матеріали та обладнання: натуральні об'єкти, опудала, вологі препарати, плакати із зображенням тварин різних середовищ перебування, «Червона книга України», комп’ютерні презентації МS РоwеrРоіnt.

Поняття: еволюція, етологія, адаптація, екологія, симбіоз (мутуалізм, нахлібництво, квартирантство), конкуренція (внутрішньовидова, міжвидова), хижацтво, паразитизм.

Тип уроку: набуття нових знань (урок-дослідження).

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1097 | Додав: sanseich | Дата: 03.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Розмноження і розвиток тварин
Мета: сформувати поняття про способи розмноження тварин, запліднення та стадії розвитку тварин.
Матеріали та обладнання: таблиці системи органів тварин, «Ембріона-льний розвиток тварин (на прикладі ланцетника)», колекція «Розвиток комах».
Поняття: розмноження, статеве, нестатеве, розвиток, ембріональний розвиток.
Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1290 | Додав: sanseich | Дата: 03.01.2014 | Коментарі (0)

ТЕМА: РІЗНОМАНІТНІСТЬ ПАВУКОПОДІБНИХ, ЇХНЯ РОЛЬ В ЕКОСИСТЕМАХ, ЗНАЧЕННЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ
Мета: вивчити різноманітність представників павукоподібних та їхнє значення в природі й житті людини, проаналізувати заходи захисту від кліщів; продовжувати форму¬вати вміння складати таблиці, розв'язувати проблемні питання, узагальнювати, виокремлювати головне; розкрити значення павукоподібних у природі й житті людини; продовжувати екологічне та гігієнічне виховання.
Матеріали та обладнання: таблиця, відеофільм, ролики, презентація слайдів у PowerPoint, комп'ютер, мультимедійний проектор, екран. Поняття: кліщі, скорпіони, тарантули, каракурти, косарики, сольпуги.
Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 847 | Додав: sanseich | Дата: 12.12.2013 | Коментарі (0)

Тема: КЛАС ПАВУКОПОДІБНІ. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ
Мета: вивчити особливості будови й життєдіяльності павукоподібних; простежити зв'язок між особливостями будови й життєдіяльністю павукоподібних та наземним середовищем існування; виявити риси пристосованості павукоподібних до назем¬ного середовища існування, виявити риси ускладнення організації у зв'язку з ви¬ходом на сушу; спростувати необгрунтовані упередження щодо павукоподібних.
Матеріали та обладнання: таблиця «Клас Павукоподібні», фільм, презентація слайдів у PowerPoint, комп'ютер, мультимедійний проектор, екран.
Поняття: павутинні бородавки, мальпігіеві судини, трахеї, хеліцери, зовнішнє травлення, павутина, статевий диморфізм.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу (урок-дослідження).

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 898 | Додав: sanseich | Дата: 12.12.2013 | Коментарі (0)

ТЕМА.  ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ РАКОПОДІБНІ І (ВНУТРІШНЯ БУДОВА). РІЗНОМАНІТНІСТЬ І РАКОПОДІБНИХ. РОЛЬ РАКОПОДІБНИХ і В ЕКОСИСТЕМАХ, ЇХНЄ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЛЮДИНИ
Мета: розкрити особливості будови систем внутрішніх органів у зв'язку з їхніми функ-ціями, риси ускладнення ракоподібних порівняно з кільчастими червами; роз¬вивати вміння порівнювати, пояснювати взаємозв'язок будови тварин із сере¬довищем існування, удосконалювати вміння працювати з текстом та малюнками підручника, таблицями.
Матеріали та обладнання: таблиці «Клас Ракоподібні», «Тип Кільчасті черви»
Поняття: (зелені) залози, зябра, черевний нервовий ланцюжок, статевий диморфізм, партеногенез.
Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 829 | Додав: sanseich | Дата: 12.12.2013 | Коментарі (0)

ТЕМА: ТИП ЧЛЕНИСТОНОГІ. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТИПУ ЧЛЕНИСТОНОГІ. КЛАС РАКОПОДІБНІ
Мета: вивчити характерні ознаки членистоногих як найбільш високоорганізованих без¬хребетних; особливості, що забезпечують їхнє процвітання й широке розповсю¬дження на Землі; розвивати навички самостійної дослідницької діяльності, озна¬йомитися з різноманіттям ракоподібних та їхньою роллю в екосистемах і житті людини; продовжувати формувати вміння складати загальну характеристику, порівнювати, робити висновки.
Матеріали та обладнання: таблиці «Клас Ракоподібні», «Клас Павукоподібні», «Клас Комахи», вологі препарати, колекції.
Поняття: членистоногі, хітин, кутикула, хітинізована кутикула, зовнішні скелет, сегмента¬ція тіла, поперечносмугасті м'язи, змішана порожнина тіла, незамкнена крово¬носна система, гемолімфа, гормони, зябра, трахеї, легеневі мішки, мальпігієві судини або спеціальні залози (коксальні залози, пара зелених залоз, жирове тіло), складні очі.
Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 964 | Додав: sanseich | Дата: 12.12.2013 | Коментарі (0)

ТЕМА: УЗАГАЛЬНЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗА ТЕМОЮ «ТИП ПЛОСКІ, ТИП КРУГЛІ, ТИП КІЛЬЧАСТІ ЧЕРВИ»
Мета: узагальнити, систематизувати й виявити навчальні досягнення учнів за темою «Тип Плоскі, тип Круглі, тип Кільчасті черви»; розвивати навички самостійної роботи, формувати навички самооцінки.

Матеріали та обладнання: таблиці «Тип Плоскі черви», «Тип Круглі черви», «Тип Кільчасті чер¬ви»; вологі препарати.
Поняття: загальна характеристика типу, спільні ознаки, узагальнення, систематизація.
Тип уроку: контрольно-узагальнювальний.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1009 | Додав: sanseich | Дата: 12.12.2013 | Коментарі (0)

ТЕМА: РІЗНОМАНІТНІСТЬ КІЛЬЧАСТИХ ЧЕРВІВ, ЇХНЯ РОЛЬ І В ЕКОСИСТЕМАХ, ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЛЮДИНИ.
Мета: вивчити різноманітність кільчастих червів, їхнє поширення та значення в при¬роді й господарській діяльності людини; на підставі пройденого матеріалу дати загальну характеристику типу Кільчасті черви.
Матеріали та обладнання: вологі препарати «Пісковиця», «П'явка», «Внутрішня будова до¬щового черв'яка», таблиця «Тип Кільчасті черви», рельєфна таблиця «Дощовий черв'як».
Поняття: багатощетинкові, параподії, щупики (пальпи), щупальця, вусики, щетинки, нере¬їда, лепідотонус, гіалоло, пісковиця (піскожил), серпула, малощетинкові, трубоч¬ник, ґрунтовий черв'як, п'явки, присоски, гірудин, псевдокінська п'явка, медична п'явка, кінська п'явка.
Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1220 | Додав: sanseich | Дата: 12.12.2013 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність плоских червів
Мета: вивчити особливості будови й процеси життєдіяльності вільноживучого плоского черв'яка – білої планарії та цикли індивідуального розвитку печінкового сисуна й бичачого ціп'яка у зв'язку з їхнім паразитичним способом життя.

Матеріали та обладнання: мікроскопи, мікропрепарати «Війчастий черв'як», «Сисун», таблиці «Плоскі черви. Біла планарія», «Плоскі черви. Печінковий сисун», «Плоскі черви. Бичачий ціп'як», «Цикли розвитку паразитичних червів», вологі препарати.

Поняття: двобічна симетрія тіла, тришарові тварини, шкірно-м'язовий мішок, кутикула, присоски, гачечки, аеробне, анаеробне дихання, гермафродит, основний і проміжний хазяїн, вільноживучі й паразитичні черви (гельмінти), фіна.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 861 | Додав: sanseich | Дата: 24.11.2013 | Коментарі (0)

Тема: Тришарові тварини. Тип плоскі черви. Загальна характеристика
Мета: розкрити особливості загальної характеристики типу Плоскі черви, особливості їхньої будови й життєдіяльності у зв'язку з паразитичним способом життя; розвивати вміння припускати, порівнювати, аналізувати; удосконалювати вміння учнів працювати з підручником, наочним приладдям.
Матеріали та обладнання: таблиця «Тип Плоскі черви», вологі препарати з представниками плоских червів.
Поняття: двобічна симетрія тіла, тришарові тварини, екто-, енто-, мезодерма, тканини, паренхіма, шкірно-м'язовий мішок, аеробне, анаеробне дихання, протонефридії, ганглії, гермафродит, основний і проміжний хазяїн.
Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 644 | Додав: sanseich | Дата: 24.11.2013 | Коментарі (0)

Пошук
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кількість користувачів сайту:
1463

Статистика реєстрацій
За сьогодні: 0
За вчора: 0
За 7 днів: 0
За місяць: 0
 

Вітаємо новачків сайту
  • dimchem1
  • grynat1104
  • nizhniknadia0507
  • ludmila041164
  • mpinshuk99
  • julijadoroshenko2
  • burakova95
  • valentinovnan8
  • alinazarubina136
  • Географіня

  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz