Мій сайт

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з біології. 7 клас. [61]
Розробки уроків з біології. 8 клас. [71]
Розробки уроків з біології. 9 клас. [93]
Розробки уроків з біології. 10 клас. [46]
Розробки уроків з біології. 11 клас. [48]
Головна » Статті » Розробки уроків з біології » Розробки уроків з біології. 8 клас.

У категорії матеріалів: 71
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Тема: Різноманітність комах. Роль комах в екосистемах, їхнє значення для людини. Охорона членистоногих

Мета: вивчити різноманіття представників класу Комахи та їхнє значення в природі й житті людини, проаналізувати способи захисту від комах-шкідників; продовжувати формувати вміння складати таблиці, розв'язувати проблемні питання, узагальнювати, виокремлювати головне; розкрити значення комах у природі та . роль у житті людини; здійснювати екологічне та гігієнічне виховання.

Матеріали та обладнання: таблиця «Клас Комахи».

Поняття: ряд, екологія, симбіоз, охорона природи, Червона книга, картка-визначник.

Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 979 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Клас комахи. загальна характеристика класу (внутрішня будова). Поведінка комах. особливості розвитку

Мета: розкрити особливості будови систем внутрішніх органів у зв’язку з їхніми функціями, риси ускладнення комах порівняно з кільчастими червами; розвивати вміння порівнювати, пояснювати взаємозв’язок будови тварин із середовищем існування, удосконалювати вміння працювати з текстом та малюнками підручника, таблицями.

Матеріали та обладнання: таблиця «Клас Комахи».

Поняття: гемолімфа, дихальця, зовнішні зябра, рецептори, рефлекс, інстинкт, гуртові комахи, партеногенез, статевий диморфізм, розвиток із повним і неповним перетворенням, метаморфози, личинка, лялечка, імаго, гормони та нейрогормони.

Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 844 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Клас комахи. Загальна характеристика класу (зовнішня будова)

Мета: вивчити особливості будови та життєдіяльності комах; простежити зв’язок між особливостями будови та життєдіяльності, середовищем існування; виявити риси пристосованості до нього, виявити риси ускладнення організації.

Матеріали та обладнання: таблиця «Клас Комахи».

Поняття: хітин, відділи тіла, крила, складні очі, типи ротових апаратів.
Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 668 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Тришарові тварини. Тип кільчасті черви. Загальна характеристика
Мета: вивчити особливості організації кільчастих червів як найбільш еволюційно прогресивної групи тварин; продовжувати формувати вміння виконувати лабораторну роботу за інструкцією, робити висновки, розв'язувати проблемні питання, порівнювати, аналізувати.
Матеріали та обладнання: таблиця «Тип Кільчасті черви», вологі препара-ти та живі дощові черв'яки.
Поняття: сегменти, вторинна порожнина тіла, черевна нервова система, кровоносна система, кров, кровообіг, дихальні пігменти.
Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 880 | Додав: sanseich | Дата: 04.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Тришарові тварини. тип круглі черви. Загальна характеристика, різноманітність круглих червів
Мета: вивчити особливості організації круглих червів, різноманітність їхніх видів; виявити риси високої організації круглих червів порівняно з плоскими; формувати вміння обґрунтовувати будову й життєдіяльність, пов’язані з паразитизмом; розвивати вміння порівнювати плоских і круглих червів, удосконалювати вміння учнів працювати з підручником, наочним приладдям.
Матеріали та обладнання: таблиці «Тип Плоскі черви», «Тип Круглі черви», вологий препарат «Аскарида людська».
Поняття: первинна порожнина, кутикула, линяння, анальний отвір.
Тип уроку: засвоєння нових знань.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 730 | Додав: sanseich | Дата: 04.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення, систематизація та контроль навчальних досягнень учнів за темою «підцарство одноклітинні і організми, або найпростіші»
Мета: узагальнити, систематизувати й виявити навчальні досягнення учнів за темою «Підцарство Одноклітинні організми, або Найпростіші»; розвивати навички самостійної роботи, формувати навички самооцінки.
Матеріали та обладнання: таблиця «Підцарство Одноклітинні (Найпростіші)».
Поняття: загальна характеристика, загальні ознаки, узагальнення, систематизація.
Тип уроку: контрольно-узагальнювальний.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 785 | Додав: sanseich | Дата: 04.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність найпростіших (одноклітинних) тварин, їхня роль в екосистемах та значення для людини
Мета: узагальнити, систематизувати й розширити знання учнів про різноманітність найпростіших у зв'язку з існуванням у різних середовищах, ознайомити з класифікацією підцарства на прикладі великих систематичних одиниць; з’ясувати основні відмінності між представниками різних груп найпростіших; розвивати в учнів логічне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, будувати аналогії, виділяти головне, узагальнювати, працювати з таблицями, схемами, малюнками, текстом підручника; формувати екологічну культуру, розвивати науковий світогляд.
Матеріали та обладнання: таблиця «Підцарство Найпростіші», малюнки, малюнки із зображенням ґрунтових, морських, паразитичних найпростіших тварин, комп’ютер, мультимедійний проектор, презентація PowerPoint.
Поняття: класифікація, колонія, екологічні групи, планктон, профілактика, паразити, симбіонти.
Тип уроку: лабораторний практикум.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 931 | Додав: sanseich | Дата: 04.01.2014 | Коментарі (0)

Лабораторна робота № 2
Тема:
Спостереження за будовою і процесами життєдіяльності найпростішої водойми або акваріума
Мета: виявити рівень володіння учнів практичними видами діяльності; продовжувати формувати практичні та інтелектуальні навички й уміння (готувати мікропрепарати, працювати з мікроскопом, малюнками й таблицями, спостерігати, порівнювати, аналізувати, узагальнювати, робити висновки).
Обладнання й матеріали: пробірка з культурою найпростіших, мікроскоп, піпетка, вата, предметне й накривне скельця; готові мікропрепарати, таблиця «Найпростіші».
Тип уроку: застосування знань, навичок, умінь.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 754 | Додав: sanseich | Дата: 04.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Характеристика одноклітинних: середовище існування, особливості будови та процесів життєдіяльності
Мета: сформувати в учнів поняття про підцарство, тип тварин, вивчити особливості організації та процеси життєдіяльності одноклітинних тварин як цілісних організмів, показати їхнє місце в природі, формувати науковий світогляд, розвивати знання про різноманітність тваринного світу.
Матеріали та обладнання: таблиці «Найпростіші», «Одноклітинні водорості», діафільм «Різноманіття найпростіших», презентації, СD-диск «Зоологія», комп’ютер, мультиме¬дійний проектор, презентація PowerPoint.
Поняття: найпростіші, органоїди загального й спеціального призначення (світлочутливе вічко – стигма, скоротлива вакуоля, травна, глотка, порошиця, трихоцисти, органоїди руху: війки, джгутики, псевдоподії (несправжні ніжки), тотаксиси, (фототаксиси, хемотаксиси).
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 822 | Додав: sanseich | Дата: 04.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Контрольно-узагальнювальний урок за темою «Вступ. Будова й життєдіяльність тварин»
Мета: узагальнення й тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів за темою «Вступ. Будова й життєдіяльність тварин»; формування навичок само- та взаємоконтролю, адекватної самооцінки; виявлення рівнів навчальних досягнень учнів для внесення необхідних коректив у процес навчання; одержання інформації про характер пізнавальної діяльності, про рівень самостійності й активності учнів у навчальному процесі, визначення ефективності методів, форм та способів їхнього навчання.
Матеріали та обладнання: дидактичний матеріал (картки із завданнями), робочий зошит із друкованою основою, комп’ютерна презентація із завданнями за темою уроку.
Тип уроку: контрольно-узагальнювальний. На цьому уроці можна організувати рейтингове оцінювання навчальних досягнень учнів. Учитель пропонує завдання на вибір з урахуванням рівня навчальних можливостей учнів класу.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1020 | Додав: sanseich | Дата: 03.01.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кількість користувачів сайту:
1463

Статистика реєстрацій
За сьогодні: 0
За вчора: 0
За 7 днів: 0
За місяць: 0
 

Вітаємо новачків сайту
  • dimchem1
  • grynat1104
  • nizhniknadia0507
  • ludmila041164
  • mpinshuk99
  • julijadoroshenko2
  • burakova95
  • valentinovnan8
  • alinazarubina136
  • Географіня

  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz