Тема: Загальна характеристика класу плазуни. Особливості процесів життєдіяльності й поведінки. Сезонні явища в житті плазунів Мета: вивчити особливості процесів життєдіяльності й поведінки плазунів, їхнього розмноження та розвитку на суші, установити походження плазунів від давніх земноводних, розвивати вміння порівнювати, виявляти закономірності, доводити, що плазуни – справжні наземні тварини; проаналізувати сезонні явища в житті плазунів, виявити риси ускладнення їхнього рівня організації порівняно із земноводними, продовжувати формувати вміння встановлювати риси пристосованості в організації плазунів до життя на суші; проаналізувати сезонні явища в їхньому житті. Матеріали та обладнання: таблиця «Клас Плазуни», вологі препарати. Поняття: плазуни (рептилії), суха шкіра, грудний і поперековий хребти, грудна клітка, термолокатори, ферменти слини, дихальні шляхи, трикамерне серце з неповною перегородкою, кола кровообігу, змішана кров, холоднокровна тварина, анабіоз, клоака, тазові нирки, аутотомія, регенерація, сіра речовина (кора) півкуль головного мозку, яйцеві оболонки, зародкові оболонки. Тип уроку: комбінований.
Джерело: http://biology.ucoz.ua/load/rozrobki_urokiv_z_biologiji/rozrobki_urokiv_z_biologiji_8_klas/rozrobki_urokiv_z_biologiji_8 |