Мій сайт

Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [0]
Розробки уроків з біології [319]
Підготовка до ЗНО [0]
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 319
Показано матеріалів: 271-280
Сторінки: « 1 2 ... 26 27 28 29 30 31 32 »

Тема: Загальна характеристика й різноманітність і багатоклітинних тварин. Тип губки, його і загальна характеристика, роль у природі і та значення для людини. Охорона губок

Мета: сформувати поняття про особливості організації нижчих багатоклітинних тварин; показати ускладнення в будові губок і кишковопорожнинних порівняно з одноклітинними тваринами, установити риси подібності й споріднення з ними, ознайомити учнів із загальною характеристикою типу Губки, їхнім різноманіттям, класифікацією; розкрити особливості будови й життєдіяльності губок; ознайомити учнів з їхнім значенням у природі й житті людини.

Матеріали та обладнання: таблиці: «Підцарство Найпростіші», «Тип Губки», «Тип Кишковопорожнинні», вологий препарат «Медуза», малюнки, фотографії із зображенням представників типу Губки, типу Кишковопорожнинні, типів і класів багатоклітинних тварин.

Поняття: Підцарство Багатоклітинні тварини, тип Губки, фільтрація, гомеос-таз.

Тип уроку: засвоєння нових знань.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1301 | Додав: sanseich | Дата: 17.11.2013 | Коментарі (0)

Тема: Будова квіткової рослини. Вегетативні й генеративні органи

Мета уроку: ознайомити учнів з вегетативними й генеративними органами рослин, їх функціями та призначенням.

Обладнання й матеріали: різноманітні рослини та їх фрагменти, на яких можна було б ознайомитися з різними органами ро
слин.
Базові поняття й терміни уроку: органи вегетативні, органи генеративні, корінь, пагін, листок, стебло, бруньки, квітка, плід, насінина.
Розробки уроків з біології. 7 клас. | Переглядів: 721 | Додав: sanseich | Дата: 15.10.2013 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність тварин та їхня класифікація. Роль тварин і у природі й житті людини

Мета: сформувати знання про систематику як науку, значення класифікації живих організмів; формувати вміння доводити пристосованість тварин до конкретного середовища існування; розкрити роль тварин у природі й житті людини.

Матеріали та обладнання: натуральні об'єкти, опудала, вологі препарати, плакати із зображенням тварин різних середовищ існування, різних систематичних груп; комп'ютерні презентації МS РоwerРоіnt за темою уроку (дослідження).

Поняття: зоологія, систематика, класифікація, еволюція, адаптація.

Тип уроку: засвоєння нових знань.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1228 | Додав: sanseich | Дата: 07.10.2013 | Коментарі (0)

Тема: Клітинна будова й основні процеси і життєдіяльності тваринних ор-ганізмів.Тканини 

Мета: вивчити загальний план будови тваринної клітини й тканин; формувати вміння порівнювати рослинну й тваринну клітини, підвести до висновку про те, що клітина – це структурно-функціональна одиниця живого; виявити риси від-мінності й подібності в будові клітин та тканин рослин і тварин.

Матеріали та обладнання: таблиці «Рослинна клітина», «Тваринна клітина», «Тканини рослин», «Тканини тварин».

Поняття: клітина, органоїди, глікокалікс, фагоцитоз, піноцитоз, тканина.

Тип уроку: засвоєння нових знань.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 913 | Додав: sanseich | Дата: 07.10.2013 | Коментарі (0)

Лабораторна робота № 1

Тема: Вивчення особливостей тваринних клітин і тканин

Мета: вивчити мікроскопічну будову клітин і тканин тваринних організмів та їхнє розташування в організмі; розвивати вміння працювати з мікроскопом, спостерігати, порівнювати, робити висновок про клітину як структурно-функціональну одиницю живого.

Матеріали та обладнання: мікроскопи, мікропрепарати тваринних тканин – епітеліальної, сполучної, м'язової, нервової.

Тип уроку: формування практичних навичок та вмінь.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1478 | Додав: sanseich | Дата: 07.10.2013 | Коментарі (0)

Тема: Органи й системи органів тварин, і їхні функції

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про органи й системи органів, вивчити їхню будову й функції, основні процеси життєдіяльності тварин; продовжувати формувати вміння працювати з текстом і малюнками підручника.

Матеріали та обладнання: таблиці «Будова тваринної клітини», «Тваринні тканини», таблиці із зоологи, на яких зображені різні системи органів окремих груп тварин (травна система дощового черв'яка; нервова система гідри; нервова система плоских червів; нервова система хребетних; скелет риби або жаби; внутрішня будова річкового окуня; ендокринна, видільна, кровоносна системи, набір моделей головного мозку хребетних тварин).

Поняття: орган, система органів, функція, процес життєдіяльності.

Тип уроку: комбінований (урок-дослідження).

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1024 | Додав: sanseich | Дата: 07.10.2013 | Коментарі (0)

Тема: Двомембранні органели. Пластиди і процес фотосинтезу

Цілі уроку: розглянути особливості будови та функції двомембранних органел на прикладі пластид; проаналізувати зв’язок особливостей будови пластид із функціями, які вони виконують; ознайомити учнів із механізмами процесу фотосинтезу.

Обладнання й матеріали: таблиці «Будова рослинної клітини», «Будова тваринної клітини», «Будова мембрани», мікрофотографії мітохондрій і різних типів пластид, постійні препарати рослинних клітин.

Базові поняття й терміни: клітина, двомембрані органели, пластиди, хлоропласти, хромопласти, лейкопласти, фотосинтез, тилакоїди, грани, строма, ламели, прокаріотичні рибосоми.


Розробки уроків з біології. 10 клас. | Переглядів: 1427 | Додав: sanseich | Дата: 23.09.2013 | Коментарі (0)

Тема: Двомембранні органели. Мітохондрії та процес дихання

Цілі уроку: розглянути особливості будови та функції двомембранних органел на прикладі мітохондрій; проаналізувати зв’язок особливостей будови мітохондрій з функціями, які вони виконують; ознайомити учнів з механізмами процесу дихання.

Обладнання й матеріали: таблиці «Будова рослинної клітини», «Будова тваринної клітини», «Будова мембрани».

Базові поняття й терміни: клітина, двомембрані органели, мітохондрії, дихання, матрикс, кристи, прокаріотичні рибосоми.


Розробки уроків з біології. 10 клас. | Переглядів: 1400 | Додав: sanseich | Дата: 23.09.2013 | Коментарі (0)

Тема: Одномембранні органели: Ендоплазматична сітка, апарат Гольджи, лізосоми, вакуолі

Цілі уроку: розглянути особливості будови та функції одномембранних органел; проаналізувати зв’язок особливостей будови органел із функціями, які вони виконують.

Обладнання й матеріали: таблиці «Будова рослинної клітини», «Будова тваринної клітини», «Будова мембрани».

Базові поняття й терміни: клітина, цитоплазма, мембрана, одномембранні органели, ендоплазматична сітка, апарат Гольджи, лізосоми, вакуолі.


Розробки уроків з біології. 10 клас. | Переглядів: 1220 | Додав: sanseich | Дата: 23.09.2013 | Коментарі (0)

Тема: Рибосоми. Синтез білка

Цілі уроку: розглянути склад та особливості будови рибосом; проаналізувати зв’язок особливостей будови рибосоми з функціями, які вона виконує; ознайомитися із процесом трансляції.

Обладнання й матеріали: таблиці «Будова рибосоми», «Будова рослинної клітини», «Будова тваринної клітини», «генетичний код».

Базові поняття й терміни: рибосома, синтез білків, мала субодиниця, велика субодиниця, трансляція, генетичний код, транспортна РНК, інформаційна РНК, рибосомальна РНК.


Розробки уроків з біології. 10 клас. | Переглядів: 1359 | Додав: sanseich | Дата: 21.09.2013 | Коментарі (0)

Пошук
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кількість користувачів сайту:
1463

Статистика реєстрацій
За сьогодні: 0
За вчора: 0
За 7 днів: 0
За місяць: 0
 

Вітаємо новачків сайту
  • dimchem1
  • grynat1104
  • nizhniknadia0507
  • ludmila041164
  • mpinshuk99
  • julijadoroshenko2
  • burakova95
  • valentinovnan8
  • alinazarubina136
  • Географіня

  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz