Мій сайт

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з біології. 7 клас. [61]
Розробки уроків з біології. 8 клас. [71]
Розробки уроків з біології. 9 клас. [93]
Розробки уроків з біології. 10 клас. [46]
Розробки уроків з біології. 11 клас. [48]
Головна » Статті » Розробки уроків з біології » Розробки уроків з біології. 11 клас.

У категорії матеріалів: 48
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Тема:  Екологічні чинники. Середовище існування, пристосування організмів до середовища існування. Біологічні адаптивні ритми організмів.

Цілі уроку: розглянути основні екологічні чинники, проаналізувати пристосованість організмів до середовища існування, визначити основні адаптивні біологічні ритми організмів; розвивати вміння аналізу й синтезу матеріалу; виховувати раціональне ставлення до природи.

Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації з прикладами пристосування організмів до різних середовищ існування та схемами біологічних ритмів організмів.

Базові поняття й терміни: екологічні чинники, повітряно-наземне середовище, водне середовище, ґрунт, живі організми як середовище існування, добові ритми, місячні ритми, сезонні ритми, багаторічні ритми.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 1426 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Характеристика популяцій. Статева й вікова структура популяції. Фактори, які впливають на чисельність популяції.

Цілі уроку: ознайомити учнів з основними характеристиками популяцій і факторами, які на них впливають, розглянути особливості статевої та вікової структури популяцій; розвивати вміння порівнювати й аналізувати відому інформацію; виховувати розуміння залежності існування живих організмів від діяльності людини.

Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації з гістограмами статевої та вікової структури популяцій, зображення ареалу популяцій різних видів живих організмів, схеми впливу різних факторів на популяції.

Базові поняття й терміни: екологія, популяція, статева структура популяції, вікова структура популяції, екологічні фактори, чисельність популяції.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 1614 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення й контроль знань з теми.

Цілі уроку: узагальнити й закріпити знання про особливості розвитку живих організмів, їх життєві цикли й сучасні ембріотехнології та технології клонування, розвивати вміння практичного використання одержаних знань, виховувати повагу до всіх живих організмів і розуміння важливості діяльності людини для всього живого на нашій планеті.

Обладнання й матеріали: таблиці з теми, підручник, зошит.

Базові поняття й терміни: онтогенез, ембріональний розвиток, постембріональний розвиток, стадії розвитку, життєвий цикл, зміна поколінь, ембріотехнології, клонування.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 807 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Ембріотехнології. Клонування.

Цілі уроку: ознайомити учнів із сучасними ембріотехнологіями та технологіями клонування, розглянути історію їх розвитку й перспективи використання в медицині, сільському господарстві й промисловості; розвивати логічне мислення; виховувати почуття відповідальності за свої дії та дбайливе ставлення до живих організмів.

Обладнання й матеріали: таблиці, фотографії або слайди презентації, які демонструють схеми ембріотехнологій та клонування, їх досягнення та головні напрямки розвитку й можливого застосування.

Базові поняття й терміни: ембріотехнології, ембріони, штучне запліднення, клонування, цитотехнології, гістотехнології, стовбурові клітини.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 1133 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Життєвий цикл у рослин і тварин.

Цілі уроку: розглянути основні етапи життєвих циклів рослин і тварин, показати їх зв’язок з особливостями життєдіяльності кожного конкретного організму; розвивати вміння співставляти й робити висновки; виховувати небайдуже ставлення до навколишнього світу.

Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації зі схемами процессу запліднення, ембріогенезу й постембріонального розвитку різних видів рослин і тварин, схеми життєвих циклів декількох видів рослин і тварин.

Базові поняття й терміни: запліднення, ембріогенез, постембріональний розвиток, етапи розвитку, гаметофіт, спорофіт, статеве покоління, нестатеве покоління, чергування поколінь, складний життєвий цикл, простий життєвий цикл.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 1325 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Діагностування вад розвитку людини та їх корегування.

Цілі уроку: ознайомити учнів із сучасними технологіями діагностування та корегування вад розвитку людини, із заходами профілактики цих порушень і факторами, які підвищують ризик їх розвитку; розвивати аналітичне й позитивне мислення; виховувати вміння співчувати та бажання допомагати тим, хто потребує допомоги.

Обладнання й матеріали: фотографії, малюнки або слайди презентації із зображенням прикладів вад розвитку людини.

Базові поняття й терміни: генотип, фенотип, фактори середовища, розвиток організму, мутагенні фактори, тератогенні фактори, порушення розвитку, вади розвитку.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 890 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Вплив генотипу та факторів зовнішнього середовища на розвиток організму.

Цілі уроку: проаналізувати вплив генотипу та факторів зовнішнього середовища на розвиток організму, виділити найбільш небезпечні фактори, які можуть порушувати процеси розвитку; розвивати вміння встановлювати взаємозв’язки між дією факторів і наслідками цієї дії; виховувати небайдуже ставлення до навколишнього світу й розуміння відповідальності за наслідки своєї діяльності.

Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації, які демонструють вплив генотипу та факторів зовнішнього середовища на розвиток організму.

Базові поняття й терміни: генотип, фенотип, фактори середовища, розвиток організму, мутагенні фактори, тератогенні фактори, порушення розвитку.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 1119 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Запліднення. Періоди онтогенезу в багатоклітинних організмів: ембріогенез і постембріональний розвиток.

Цілі уроку: розглянути особливості процесу запліднення, ембріогенезу й постембріонального розвитку в багатоклітинних організмів; розвивати вміння використовувати отримані раніше знання; виховувати позитивнее мислення.

Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації зі схемами процессу запліднення, ембріогенезу й постембріонального розвитку різних видів рослин і тварин, схеми життєвих циклів декількох видів рослин і тварин.

Базові поняття й терміни: гамети, запліднення, зигота, ембріогенез, постембріональний розвиток, етапи розвитку.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 1542 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення та контроль знань з теми.

Цілі уроку: узагальнити й закріпити знання про основні закономірності мінливості та функціонування генотипу як цілісної системи, про основні напрямки сучасної селекції та біотехнології, розвивати вміння практичного використання одержаних знань, виховувати повагу до всіх живих організмів і розуміння важливості діяльності людини для всього живого на нашій планеті.

Обладнання й матеріали: таблиці з теми, підручник, зошит.

Базові поняття й терміни: мінливість, комбінативна мінливість, модифікаційна мінливість, мутації, норма реакції, селекція, біотехнологія, трансгенні організми.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 931 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Основні напрямки сучасної біотехнології.

Цілі уроку: розглянути основні напрямки сучасної біотехнології, з’ясувати їх значення для суспільства та перспективи розвитку; розвивати критичнее мислення; виховувати вміння сприймати точки зору на питання, відмінні від власної.

Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації зі схемами біотехнологічних процесів, фотографії або рисунки продуктів біотехнологічних виробництв.

Базові поняття й терміни: біотехнології, мікробіологічна промисловість, лікарськи препарати, забезпечення продовольством, біологічні методи боротьби, захист навколишнього середовища.


Розробки уроків з біології. 11 клас. | Переглядів: 809 | Додав: sanseich | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кількість користувачів сайту:
1463

Статистика реєстрацій
За сьогодні: 0
За вчора: 0
За 7 днів: 0
За місяць: 0
 

Вітаємо новачків сайту
  • dimchem1
  • grynat1104
  • nizhniknadia0507
  • ludmila041164
  • mpinshuk99
  • julijadoroshenko2
  • burakova95
  • valentinovnan8
  • alinazarubina136
  • Географіня

  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz