|
У категорії матеріалів: 48 Показано матеріалів: 41-48 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Тема: Зчеплене успадкування Цілі уроку: ознайомити учнів із явищем зчепленого успадкування, його цитологічними основами та значенням для селекційної роботи; розвивати вміння аналізувати й робити висновки; виховувати розуміння важливості генетичних досліджень для практичної діяльності людства. Обладнання й матеріали: портрет Т. Моргана, таблиці або слайди презентації з поясненням особливостей і механізмів зчепленого успадкування, зображення хромосом і хромосомних наборів окремих видів живих організмів. Базові поняття й терміни: хромосома, група зчеплення, зчеплене успадкування, гомологічні хромосоми, мейоз, кросинговер.
|
Тема: Хромосомна теорія спадк овості. Цілі уроку: ознайомити учнів з основними положеннями хромосомної теорії спадковості, історією її виникнення та значенням для науки й сільського господарства; розвивати вміння аналізувати інформацію й висувати гіпотези для пояснення спостережень; виховувати вміння прислухатися до чужих ідей та критично сприймати інформацію. Обладнання й матеріали: портрет Т. Моргана, таблиці або слайди презентації з поясненням основних положень хромосомної теорії спадковості, зображення хромосом і хромосомних наборів окремих видів живих організмів. Базові поняття й терміни: хромосома, група зчеплення, зчеплене успадкування, гомологічні хромосоми, мейоз, кросинговер.
|
Тема: Закони Г. Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи. Цілі уроку: ознайомити учнів із законами Г. Менделя, розглянути їх статистичний характер і цитологічні основи; розвивати вміння пов’язувати виконання функцій певними структурами з особливостями їхньої будови; виховувати вміння критично й обґрунтовано сприймати наукову інформацію. Обладнання й матеріали: портрет Г. Менделя, таблиці або слайди презентації чи відеофрагменти (за наявності), які демонструють цитологічні основи законів Г. Менделя. Базові поняття й терміни: закони Г. Менделя, однотипність гібридів, генотип, фенотип, алель, домінування, рецесивність, гамети, розщеплення, незалежне успадкування.
|
Тема: Методи генетичних досліджень. Цілі уроку: ознайомити учнів з головними методами генетичних досліджень, розглянути їх переваги й недоліки та ситуації, коли доцільне використання того або іншого методу; розвивати логічне мислення та вміння використовувати знання із суміжних галузей знань; виховувати розуміння важливості використання досягнень фізики, хімії та математики в генетичних дослідженнях. Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації із зображенням схем основних методів генетичних досліджень та об’єктів, з якими працюють генетики, підручники, робочі зошити. Базові поняття й терміни: методи досліджень, генеалогічний метод, популяційно-статистичний метод, гібридологічний метод, цитогенетичний метод, біохімічний метод, близнюковий метод, методи генетичної інженерії.
|
Тема: Основні поняття генетики Цілі уроку: розглянути основні поняття генетики, предмет і цілі цієї науки, розвивати вміння аналізу й синтезу інформації, виховувати повагу до науки, розуміння необхідності проведення наукових досліджень та їх значення для існування людства. Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації з портретами Г. Менделя та інших видатних генетиків, таблиці з визначеннями основних генетичних понять, фотографії або малюнки сортів рослин і порід тварин, виведених завдяки досягненням генетики. Базові поняття й терміни: генетика, ген, алель, домінування, гомозигота, гетерозигота, генотип, фенотип, селекція, спадковість, мінливість.
|
Розробки уроків з біології. 10 клас. Урок 3. Тема. Будова й утворення статевих клітин |
Розробки уроків з біології. 11 клас. Урок 2 Тема: Статеве розмноження організмів |
Урок 1 Нестатеве розмноження організмів |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Кількість користувачів сайту: 1463
Статистика реєстрацій За сьогодні: 0 За вчора: 0 За 7 днів: 0 За місяць: 0
Вітаємо новачків сайту
|