Тема: Родина Злаки Цілі уроку: ознайомити учнів з основними представниками родини Злаки, їхніми характерними ознаками, розмаїтістю й використанням людиною. Обладнання й матеріали: гербарій, ілюстрації, живі та фіксовані квітки представників родини. Базові поняття й терміни уроку: суцвіття колосся, колосок, квітка, суцвіття качан, кисть, волоть, плід зернівка.
Тема: Пасльонові й Айстрові. Практична робота № 2. Визначення рослин класу Дводольні. Цілі уроку: ознайомити учнів з основними представниками родин Пасльонові й Айстрові, їх характерними ознаками, розмаїтістю й використанням людиною. Обладнання й матеріали: гербарій, ілюстрації, живі та фіксовані квітки представників родин. Базові поняття й терміни уроку: суцвіття кошик, віночок, пелюстки, зросло-пелюстковий віночок, язичкова, лійчаста, несправжньоязичкова, трубчаста квітки.
Тема: Клас Дводольні. Розові, Капустяні й Бобові. Основні представники та їх значення для людини Цілі уроку: ознайомити учнів з основними представниками родин Розоцвіті, Капустяні й Бобові, їх характерними ознаками, розмаїтістю й використанням людиною. Обладнання й матеріали: гербарій, ілюстрації, живі та фіксовані квітки представників родин. Базові поняття й терміни уроку: Дводольні рослини, квітка, плід, листкорозміщення, форма листка, суцвіття, однорічні, дворічні, багаторічні рослини, культурні й дикорослі рослини.
Тема: Класифікація квіткових рослин. Розподіл квіткових на класи й родини Цілі уроку: на прикладі групи квіткових рослин вивчити поняття про таксономічні категорії — види, роди, родини, класи; показати більш близьке й віддалене споріднення між рослинами, їх біологічні особливості й народногосподарське значення. Обладнання й матеріали: таблиця життєвого циклу покритонасінних, будова квітки, гербарій рослин, насіння і плоди, їх зображення, таблиці раніше вивчених рослин для порівняння, фіксовані квітки однодольних і дводольних рослин або живі квітки. Базові поняття й терміни уроку: вид, рід, родина, клас, відділ, порядок, Одно-дольні та Дводольні.
Тема: Відділ Квіткові рослини. Їх загальні ознаки й різноманіття. Цілі уроку: дати загальну характеристику відділу Покритонасінні; розглянути життєвий цикл покритонасінних. Обладнання й матеріали: таблиця життєвого циклу покритонасінних, будова квітки, гербарій рослин, насіння і плоди, їх зображення, таблиці раніше вивчених рослин для порівняння, фіксовані квітки різних рослин (яблуня, вишня, тюльпан, шипшина) або живі квітки. Базові поняття й терміни уроку: Покритонасінні, квітка, насіння, плід, зародковий мішок, центральна клітина, подвійне запліднення.
Тема: Загальні ознаки Хвойних. Лабораторна робота № 15. Будова голонасінних рослин Цілі уроку: ознайомити учнів з особливостями будови й розмноження хвойних на прикладі сосни звичайної; порівняти її життєвий цикл із раніше вивченими групами. Обладнання й матеріали: таблиці та ілюстрації із зображенням сосний етапів її розмноження, гербарій і шишки сосни. Базові поняття й терміни уроку: сосна звичайна, пилок, чоловічі й жіночі шишки, насіння, укорочені пагони, голки, хвоя, пилкові мішки.
Тема: Розмаїтість і значення голонасінних. Мета уроку: ознайомити учнів з розмаїтістю голонасінних, їх значенням у природі й житті людини. Обладнання й матеріали: гербарій, шишки й живі гілочки представників хвойних рослин, фотоілюстрації й малюнки хвойних, шишки сосни, ялини та ін. Базові поняття й терміни уроку: саговник, гінгко, вельвічія, хвойні, ялина, сосна, модрина, ялиця, хвоя, верхівковий ріст, бурштин, тайга, бор.
Тема: Загальна характеристика насінних рослин. Відділ Голонасінні. Цілі уроку: ознайомити учнів із загальними ознаками насінних рослин на прикладі голонасінних; ознайомити з особливостями будови й розмноження голонасінних, їх поширенням у природі. Обладнання й матеріали: гербарій голонасінних рослин, таблиці й фотоілюстрації. Базові поняття й терміни уроку: насінні рослини, насіння, голонасінні, дерево, стовбур, кора, деревина, камбій, головний корінь, пилкове зерно, гамети, шишка.
Тема: Колишній розквіт папоротеподібних. Цілі уроку: ознайомити учнів з особливостями будови й умовами зростання давніх папоротей, роллю періоду розквіту папоротей, плаунів і хвощів в історії Землі для сучасної людини; навести механізм утворення кам’яного вугілля. Обладнання й матеріали: фотоілюстрації або фільм про розмаїтість папоротей, таблиця щитника, щитник, папороть оленячий ріг, деревоподібні папороті, нефролепіс, адіантум, аспленій, водні папороті сальвінія й марсилія. Базові поняття й терміни уроку: вимерлі рослини, викопні рослини, деревоподібні папороті, кам’яновугільний період, кам’яновугільний ліс.
Тема: Папоротеподібні. Розмаїтість папоротеподіб них. Лабораторна робота № 14. Будова щитника звичайного, або чоловічої папороті. Цілі уроку: ознайомити учнів з особливостями будови та процесів життєдіяльності папоротеподібних; розповісти про їх значення в природі й житті людини. Обладнання й матеріали: фотоілюстрації або фільм про розмаїтість папоротей, таблиця щитника, щитник, папороть оленячий ріг, деревоподібні папороті, нефролепіс, адіантум, аспленій, водні папороті сальвінія й марсилія. Базові поняття й терміни уроку: Папоротеподібні, щитник аптечний, орляк, сальвінія плаваюча, спорангії, соруси, заросток, кам’яне вугілля.