Мій сайт

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з біології. 7 клас. [61]
Розробки уроків з біології. 8 клас. [71]
Розробки уроків з біології. 9 клас. [93]
Розробки уроків з біології. 10 клас. [46]
Розробки уроків з біології. 11 клас. [48]
Головна » Статті » Розробки уроків з біології

У розділі матеріалів: 319
Показано матеріалів: 141-150
Сторінки: « 1 2 ... 13 14 15 16 17 ... 31 32 »

Тема: Залози внутрішньої секреції

Цілі уроку: розглянути залози внутрішньої секреції, познайомити учнів з особливостями їхньої будови й функціями, які вони виконують.

Обладнання й матеріали: таблиці «Вегетативна нервова система», «Залози внутрішньої секреції».

Базові поняття й терміни: гуморальна регуляція, гормони, залози внутрішньої секреції, епіфіз, тимус, щитовидна залоза, паращитовидні залози, підшлункова залоза.

Скачати р

Розробки уроків з біології. 9 клас. | Переглядів: 753 | Додав: sanseich | Дата: 18.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Гіпотоламо-гіпофізарна система

Цілі уроку: розглянути гіпотоламо-гіпофізарну систему, по знайомити учнів з особливостями її будови й функціями, які вона виконує.

Обладнання й матеріали: таблиці «Вегетативна нервова система», «Залози внутрішньої секреції».

Базові поняття й терміни: гуморальна регуляція, гормони, залози внутрішньої секреції, гіпоталамус, гіпофіз, ліберини, статини, вазопресин, пролактин, лютеїнізуючий гормон, тиреотропний гормон, адренокортикотропний гормон, соматотропний гормон.

Розробки уроків з біології. 9 клас. | Переглядів: 524 | Додав: sanseich | Дата: 18.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Гуморальна регуляція. принципи роботи ендокринної системи

Цілі уроку: розглянути гормональну систему регуляції, познайомити учнів з її основними термінами й поняттями, а також із залозами внутрішньої секреції та гормонами, які вони виділяють.

Обладнання й матеріали: таблиці «Вегетативна нервова система», «Залози внутрішньої секреції», розбірна модель головного мозку людини.

Базові поняття й терміни: гуморальна регуляція, гормони, залози внутрішньої секреції.

Розробки уроків з біології. 9 клас. | Переглядів: 1049 | Додав: sanseich | Дата: 18.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Вплив факторів середовища на тварин

Мета: систематизувати знання про середовище перебування тварин; формувати поняття «екологія», «екологічні фактори», «середовище перебування», «біоценоз», «біогеоценоз»; з’ясувати вплив факторів середовища на ріст і розвиток тварин, на їхню пристосованість до середовища існування; розвивати поняття про тварин як цілісний організм, про його взаємозв’язок із навколишнім середовищем; розвивати вміння пояснювати залежність розвитку організмів від екологічних факторів; виховувати в школярів бережливе ставлення до довкілля та почуття відповідальності за його стан.

Матеріали та обладнання: таблиці, малюнки, фотографії із зображенням різних середовищ існування тварин.

Поняття: екологія, екологічні фактори (умови середовища), абіотичні, біотичні, антропогенні, нічні й денні тварини, тварини пустель і водних середовищ, холоднокровні й теплокровні тварини, пристосувальні ознаки тварин.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 790 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою «Клас Ссавці»
Мета: узагальнити в ігровій формі знання про будову й різноманітність організмів класу Ссавці; систематизувати знання про будову органів, функції та їхній взаємозв'язок; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, логічно мислити, , робити висновки; розвивати пізнавальний інтерес в учнів, виховувати бережливе ставлення до природи, здійснювати екологічну освіту й виховання, формувати культуру спілкування під час змагання, залучати учнів до наукової творчості; здійснити тематичну корекцію й виявити рівні навчальних досягнень учнів за темою «Клас Ссавці»; розвивати навички самостійної роботи, формувати навички самооцінки.
Матеріали та обладнання: таблиця «Клас Ссавці», колекції, вологі препарати.
Поняття: загальна характеристика типу, загальні ознаки, узагальнення, систематизація.
Тип уроку: контрольно-узагальнювальний, вид – «дидактична гра».
Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 705 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою «Клас Ссавці»

Мета: узагальнити, систематизувати й виявити навчальні досягнення учнів за темою «Клас Ссавці»; розвивати навички самостійної роботи, формувати навички самооцінки.

Матеріали та обладнання: таблиця «Клас Ссавці» (ряди).

Поняття: загальна характеристика, загальні ознаки, узагальнення, систематизація.

Тип уроку: контрольно-узагальнювальний.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 840 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Роль ссавців в екосистемах, їхнє значення для людини. Охорона ссавців, і тваринництво

Мета: узагальнити знання учнів про значення ссавців у природі й житті людини; показати вплив діяльності людини на видовий склад і чисельність ссавців. 

Матеріали та обладнання: таблиці «Комахоїдні», «Рукокрилі», «Хутрові звірі», «Звірівництво», «Китоподібні», «Парнокопиті», «Непарнокопиті», «Примати», таблиці з охорони тварин, «Тварини Червоної книги».

Поняття: промислові ссавці, раціональна організація промислу, охорона ссавців, рідкісні й вимираючі види, заповідники, заказники, акліматизація й реакліматизація, звірівництво.

Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1136 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність ссавців. Плацентарні ссавці. Ряд примати

Мета: ознайомити учнів із різноманітністю приматів; виявити їхні характерні риси, ознаки високої організації порівняно з іншими тваринами; показати подібність і споріднення з людиною. 

Матеріали та обладнання: таблиці «Плацентарні ссавці», «Ряд Примати», малюнки, фотографії, слайди із зображенням представників цих рядів або натуральні об’єкти. 

Поняття: примати, вузьконосі, широконосі. 

Тип уроку: вивчення нового матеріалу. 

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1415 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність ссавців. Плацентарні ссавці. Ряд парнокопиті. Ряд непарнокопиті. Ряд хоботні

Мета: продовжувати ознайомлювання учнів із різноманітністю ссавців; дати загальну характеристику ряду Парнокопиті й ряду Непарнокопиті, з’ясувати їхнє значення в природі й житті людини, необхідність і способи їхньої охорони; виховувати бережливе ставлення до природи.

Матеріали та обладнання: таблиця, малюнки із зображенням представників ряду Парнокопиті й ряду Непарнокопиті, модель ноги копитних, копита.

Поняття: копито, парнокопиті, непарнокопиті, жуйні, роги, складний шлунок жуйних копитних – рубець, сітка, книжка, сичуг; простий однокамерний шлунок усеїдних тварин, хобот.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 723 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність ссавців. Плацентарні ссавці. Ряд хижі. Ряд китоподібні. Ряд ластоногі

Мета: ознайомитися з різноманітністю хижих ссавців, їхніми характерними рисами, різноманітністю способів одержання їжі тваринами; поглибити й розширити знання про класифікацію тварин, розвивати навички самостійної роботи. 

Матеріали та обладнання: таблиця «Хижі ссавці».

Поняття: хижий зуб, китовий вус, втяжні пазурі, хижак, жертва.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1206 | Додав: sanseich | Дата: 17.01.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кількість користувачів сайту:
1463

Статистика реєстрацій
За сьогодні: 0
За вчора: 0
За 7 днів: 0
За місяць: 0
 

Вітаємо новачків сайту
  • dimchem1
  • grynat1104
  • nizhniknadia0507
  • ludmila041164
  • mpinshuk99
  • julijadoroshenko2
  • burakova95
  • valentinovnan8
  • alinazarubina136
  • Географіня

  • Copyright MyCorp © 2025
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz