Мій сайт

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з біології. 7 клас. [61]
Розробки уроків з біології. 8 клас. [71]
Розробки уроків з біології. 9 клас. [93]
Розробки уроків з біології. 10 клас. [46]
Розробки уроків з біології. 11 клас. [48]
Головна » Статті » Розробки уроків з біології

У розділі матеріалів: 319
Показано матеріалів: 161-170
Сторінки: « 1 2 ... 15 16 17 18 19 ... 31 32 »

Тема: Загальна характеристика класу птахи. Особливості зовнішньої будови птахів, скелет і м’язи

Мета:вивчити загальну характеристику класу (особливості зовнішньої будови птахів) у зв'язку з пристосованістю до польоту; проаналізувати риси подібності у зо¬внішній будові птахів та плазунів; продовжувати формувати вміння працювати з підручником, РЗДО, таблицями.

Матеріали та обладнання: таблиця «Клас Птахи», опудала птахів, малюнки із зображенням птахів, натуральні об'єкти, набір пір’я (контурне, пухове, пух), дзьоби та ноги свійських птахів, лупи, скелет птаха.

Поняття: орнітологія, пір'я (контурне, літальне, пухове); пух, пеньок, стрижень, опахало, борідки, махальний політ, ширяльний політ, тріпотливий політ, грудина, кіль, цівка, крила.

Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1127 | Додав: sanseich | Дата: 16.01.2014 | Коментарі (0)

Тема:Узагальнення, систематизація й контрольнавчальних досягнень за те-мою«Клас Земноводні та Клас Плазуни»

Мета: узагальнити в ігровій формі знання про будову й різноманітність організмів Класу Земноводні та Класу Плазуни; систематизувати знання про будову органів, функції та їхній взаємозв’язок; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, логічно мислити, робити висновки; розвивати пізнавальний інтерес в учнів, виховувати бережливе ставлення до природи, здійснювати екологічну освіту й виховання, формувати культуру спілкування під час змагання, залучати учнів до науковоїтворчості. здійснити тематичну корекцію та виявити рівні навчальних досягнень учнів за темою: «Клас Земноводні та Клас Плазуни»; розвивати навички само¬стійної роботи, формувати навички самооцінки.

Матеріали та обладнання: таблиці «Клас Земноводні», «Клас Плазуни»; вологі препарати, ма¬люнки, фотографії, аркуші з кросвордами.

Поняття: земноводні, плазуни, диференційована м’язова система, повітроносні шляхи, яйцеві та зародкові оболонки, регенерація, аутотомія, обмін речовин, холодно¬кровність, два кола кровообігу, загальна характеристика типу, загальні ознаки, узагальнення, систематизація.

Тип уроку:контрольно-узагальнювальний, вид – «дидактична гра».

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 853 | Додав: sanseich | Дата: 16.01.2014 | Коментарі (0)

Тема:Узагальнення, систематизація й контрольнавчальних досягнень за те-мою«Клас земноводні та клас плазуни»

Мета: узагальнити, систематизувати й виявити навчальні досягнення учнів за темою «Клас Земноводні та клас Плазуни»; розвивати навички самостійної роботи, фор¬мувати навички самооцінки.

Матеріали та обладнання: таблиці «Клас Земноводні», «Клас Плазуни»; вологі препарати, ма¬люнки, фотографії тощо.

Поняття: загальна характеристика, загальні ознаки, узагальнення, систематизація.

Тип уроку:контрольно-узагальнювальний.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 838 | Додав: sanseich | Дата: 16.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: різноманітність плазунів. роль плазунів в екосистемах, їхнє значення для людини. охорона плазунів
Мета: ознайомитися з різноманітністю та основними рядами плазунів, значенням рептилій у природі; продовжувати формувати вміння впізнавати рептилій на таблицях, малюнках, установлювати риси пристосованості до життя на суші. 
Матеріали та обладнання: таблиця із зображенням різних представників класу Плазуни, слайди для комп’ютерної презентації.
Поняття: систематика, класифікація, ряд Лускаті, ряд Черепахи, ряд Крокодили.
Тип уроку: комбінований.
Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 883 | Додав: sanseich | Дата: 15.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Загальна характеристика класу плазуни. Особливості процесів життєдіяльності й поведінки. Сезонні явища в житті плазунів

Мета: вивчити особливості процесів життєдіяльності й поведінки плазунів, їхнього розмноження та розвитку на суші, установити походження плазунів від давніх земноводних, розвивати вміння порівнювати, виявляти закономірності, доводити, що плазуни – справжні наземні тварини; проаналізувати сезонні явища в житті плазунів, виявити риси ускладнення їхнього рівня організації порівняно із земноводними, продовжувати формувати вміння встановлювати риси пристосованості в організації плазунів до життя на суші; проаналізувати сезонні явища в їхньому житті.

Матеріали та обладнання: таблиця «Клас Плазуни», вологі препарати.

Поняття: плазуни (рептилії), суха шкіра, грудний і поперековий хребти, грудна клітка, термолокатори, ферменти слини, дихальні шляхи, трикамерне серце з неповною перегородкою, кола кровообігу, змішана кров, холоднокровна тварина, анабіоз, клоака, тазові нирки, аутотомія, регенерація, сіра речовина (кора) півкуль головного мозку, яйцеві оболонки, зародкові оболонки.

Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 888 | Додав: sanseich | Дата: 15.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність земноводних. Роль земноводних в екосистемах, їхнє значення для людини. Охорона земноводних

Мета: ознайомитися з різноманітністю та основними рядами земноводних, значенням амфібій у природі; продовжувати формувати вміння впізнавати земноводних на таблицях, малюнках, установлювати риси пристосованості в організації земноводних до життя на суші й у водному середовищі.

Матеріали та обладнання: таблиця із зображенням різних представників класу Земноводні, слайди для комп’ютерної презентації.

Поняття: систематика, класифікація, ряд Безногі, ряд Безхвості, ряд Хвостаті.

Тип уроку: комбінований.


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 906 | Додав: sanseich | Дата: 15.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою «Надклас риби»

Мета: узагальнити в ігровій формі знання про будову й різноманітність організмів надкласу Риби; систематизувати знання про будову органів, функції та їхній взаємозв'язок; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, логічно мислити, робити висновки; розвивати пізнавальний інтерес, виховувати бережливе ставлення до природи, здійснювати екологічну освіту й виховання, формувати культуру спілкування під час змагання, залучати учнів до наукової творчості; здійснити тематичну корекцію та встановити рівні навчальних досягнень учнів за темою: «Надклас Риби»; розвивати навички самостійної роботи, формувати навички самооцінки.

Матеріали та обладнання: таблиці «Клас Хрящові риби», «Клас Кісткові риби»; колекції, вологі препарати.

Поняття: іхтіологія, надклас Риби, класи Хрящові й Кісткові риби, обтічна форма тіла, бічна лінія, зябра, плавці, плавальний міхур, відкритоміхурові, закритоміхурові, сечовий міхур, ікра, мальок.

Тип уроку: контрольно-узагальнювальний, вид – «дидактична гра».

Девіз уроку: «Той, хто грає, мислить, оскільки його душа розбуджена» або «Гра – це творчість, гра – це праця».


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 900 | Додав: sanseich | Дата: 15.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою «Надклас риби»

Мета: узагальнити, систематизувати й виявити навчальні досягнення учнів за темою «Надклас Риби»; розвивати навички самостійної роботи, формувати навички – самооцінки. 

Матеріали та обладнання: таблиці «Клас Хрящові риби», «Клас Кісткові риби»; вологі препарати. 

Поняття: загальна характеристика, загальні ознаки, узагальнення, систематизація. 

Тип уроку: контрольно-узагальнювальний. 


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 821 | Додав: sanseich | Дата: 15.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Рибне господарство. Охорона риб

Мета: розкрити господарське значення риб, вплив діяльності людини на їхнє життя, підвести учнів до висновку про необхідність охорони, раціонального використання й відтворення риб. 

Матеріали та обладнання: таблиці, малюнки, схеми з демонстрацією рибних ставкових та озерних господарств. 

Поняття: охорона природи, екологія, рибальство, промисел, промислові риби, ставкове та озерне рибництво.
Тип уроку: комбінований


Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 762 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність кісткових риб, їхня роль у водних екосистемах і житті людини

Мета: ознайомитися з різноманітністю риб, проаналізувати риси їхнього пристосування до життя в різних умовах водного середовища; визначити роль риб у природі й житті людини. 

Матеріали та обладнання: таблиці, малюнки, слайди «Різноманітність риб». 

Поняття: класифікація, систематичні одиниці (таксони), хрящові, кісткові, кіст-ково-хрящові, кистепері, дводишні, костисті. 


Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 990 | Додав: sanseich | Дата: 12.01.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кількість користувачів сайту:
1463

Статистика реєстрацій
За сьогодні: 0
За вчора: 0
За 7 днів: 0
За місяць: 0
 

Вітаємо новачків сайту
  • dimchem1
  • grynat1104
  • nizhniknadia0507
  • ludmila041164
  • mpinshuk99
  • julijadoroshenko2
  • burakova95
  • valentinovnan8
  • alinazarubina136
  • Географіня

  • Copyright MyCorp © 2025
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz