|
У категорії матеріалів: 93 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 9 10 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Тема: Особливості поведі нки і психік и людини. Узагальнення. Цілі уроку: узагальнити й закріпити знання про особливості поведінки і психіки людини. Обладнання й матеріали: таблиці «Головний мозок людини», «Нервова система людини», розбірна модель головного мозку людини. Базові поняття й терміни: ретикулярна формація, нейрони, нервові волокна, нервові центри, гальмування, збудження, поведінка, психіка, інстинкт, рефлекс.
|
Тема: Дослідження різних виді в пам’яті. Цілі уроку: продовжити ознайомлення з різними видами пам’яті, дослідити різні види пам’яті в учнів. Обладнання й матеріали: таблиці для дослідження різних видів пам’яті, таблиця «Будова головного мозку». Базові поняття й терміни: пам’ять, види пам’яті, рухова, емоційна, образна, словесно-логічна пам’ять, миттєва (сенсорна), короткочасна та довгострокова пам’ять, мимовільна та довільна пам’ять.
|
Тема: Пам’ять. Види пам’яті. Цілі уроку: сформувати загальне уявлення про пам’ять, ознайомити учнів з механізмами та видами пам’яті. Обладнання й матеріали: таблиці для дослідження різних видів пам’яті, таблиця «Будова головного мозку». Базові поняття й терміни: пам’ять, види пам’яті, рухова, емоційна, образна, словесно-логічна пам’ять, миттєва (сенсорна), короткочасна та довгострокова пам’ять, мимовільна та довільна пам’ять.
|
Тема: Види навчання Цілі уроку: ознайомити учнів з видами навчання та їхнім значенням для людини. Обладнання й матеріали: таблиця «Будова головного мозку», фотографії або малюнки людей у різних життєвих ситуаціях, пов’язаних із процессами навчання. Базові поняття й терміни: навчання, види навчан ня, догматичне навчання, пояснювальне навчання.
|
Тема: Фактори, які впливають на формування особливостей поведі нки людини. Цілі уроку: розглянути фактори, які можуть впливати на формування особливостей поведінки людини. Обладнання й матеріали: фотографії або малюнки людей у характерних життєвих ситуаціях, які демонструють різні варіанти поведінки. Базові поняття й терміни: поведінка, фактори, потреби, переконання, світогляд, мотиви, соціальна поведінка.
|
Тема: Центральна й периферична нервова система. Спинний мозок Цілі уроку: ознайомити учнів із загальною структурою нервової системи, її відділами, розглянути особливості будови спинного мозку. Обладнання й матеріали: таблиці «Нервова система», «Схема рефлекторної дуги», «Еволюція нервової системи», «Спинний мозок людини», муляжі головного мозку людини і тварин. Базові поняття й терміни: соматична нервова система, вегетативна нервова система, центральна нервова система, периферична нервова система, спинний мозок, головний мозок, черепномозкові нерви, спинномозкові нерви, спинномозковий канал, спинномозкова рідина, тверда, м’яка й павутинна оболонки, сіра речовина, біла речовина, висхідні й низхідні провідні шляхи. |
Тема: Загальні принципи регуляції функцій. Нервова регуляція Цілі уроку: дати початкове уявлення про процеси регуляції функцій в організмі людини, познайомити з основ ними термінами й поняттями нервової регуляції. Обладнання й матеріали: таблиці «Типи нервових систем у тварин», «Схема будови нервової системи», «Схема рефлекторної дуги». Базові поняття й терміни: регуляція функцій, нервова регуляція, нервова система, нейрон, аксон, дендрити, нейрофібрили, чутливі, рухові та вставні нейрони, нервова тканина, рефлекси, рефлекторна дуга, доцентровий і відцентровий нейрони, синапс.
|
Тема: Ендокринна та репродуктивна системи людини. Узагальнення Мета уроку: узагальнити й закріпити знання про особливості будови й функціонування ендокринної та репродуктивної систем людини. Обладнання й матеріали: таблиці «Залози внутрішньої секреції», «Вікові періоди життя людини». Базові поняття й терміни: гуморальна регуляція, гормони, залози внутрішньої секреції, епіфіз, тимус, щитовидна залоза, паращитовидні залози, підшлункова залоза, онтогенез, ембріональний розвиток, постембріональний розвиток, дитинство, юність, зрілість, старість. |
Тема: Розвиток людини після народження Цілі уроку: сформувати в учнів загальне уявлення про віковий розвиток людини, розглянути різні вікові періоди онтогенезу та критерії, за якими їх виділяють.
Обладнання й матеріали: таблиця «Вікові періоди життя людини», фотографії або малюнки людей різного віку.
Базові поняття й терміни: онтогенез, новонароджений, грудний період, дитинство, підлітковий період, юність, зрілість, старість, хронологічний вік, біологічний вік, ріст, розвиток, акселерація. |
Тема: Ембріональний розвиток. Вагітність і пологи Цілі уроку: ознайомити учнів з основними етапами ембріонального розвитку людини, розповісти про особливості періоду вагітності та пологи у людини. Обладнання й матеріали: таблиця зі схемою розвитку людини. Базові поняття й терміни: зародок, плід, імплантація зародка, зародкові оболонки, плацента, пологи, вагітність, різнояйцеві близнюки, однояйцеві близнюки. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Кількість користувачів сайту: 1463
Статистика реєстрацій За сьогодні: 0 За вчора: 0 За 7 днів: 0 За місяць: 0
Вітаємо новачків сайту
|