|
У категорії матеріалів: 93 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 9 10 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Тема: Менструальний цикл і запліднення Цілі уроку: ознайомити учнів з етапами менструального циклу та механізмом запліднення у людини. Обладнання й матеріали: таблиці зі схемами будови чоловічих та жіночих статевих органів, схеми сперматогенезу та овогенезу, схеми будови яйцеклітини і сперматозоїда. Базові поняття й терміни: сперматозоїди, яйцеклітини, запліднення, менструальний цикл, штучне запліднення. |
Тема: Розвиток статевих клітин Цілі уроку: ознайомити учнів із будовою яйцеклітин і сперматозоїдів, розглянути процеси утворення й розвитку чоловічих та жіночих статевих клітин, проаналізувати схожість та відмінність процесів сперматогенезу та овогенезу. Обладнання й матеріали: таблиці зі схемами будови чоловічих та жіночих статевих органів, схеми сперматогенезу та овогенезу, схеми будови яйцеклітини і сперматозоїда. Базові поняття й терміни: сперматозоїди, яйцеклітини, сперматогенез, овогенез, дозрівання, мейоз, поділ клітин. |
Тема: Будова статевих органів Цілі уроку: ознайомити учнів з особливостями будови чоловічої та жіночої статевої системи Обладнання й матеріали: таблиці зі схемами будови чоловічих та жіночих статевих органів. Базові поняття й терміни: внутрішні статеві органи, зовнішні статеві органи, сім’яники, передміхурова залоза, пеніс, мошонка, сперматозоїди, яєчники, матка, маткові труби, піхва, клітор, статеві губи, яйцеклітини. |
Тема: Набута поведінка Цілі уроку: сформувати поняття набутої поведінки, розглянути такі форми набутої поведінки, як динамічні стереотипи, уміння, навички, звички. Обладнання й матеріали: фотографії або малюнки людей у характерних життєвих ситуаціях, які демонструють різні варіанти поведінки. Базові поняття й терміни: рефлекс, динамічний стереотип, навички, уміння, звички.
|
Тема: Форми інстинктивної поведі нки людини. Цілі уроку: розглянути форми інстинктивної програми поведінки, показати їх значення у життєдіяльності людини. Обладнання й матеріали: фотографії або малюнки з прикладами інстинктивної програми поведінки. Базові поняття й терміни: умовний рефлекс, безумовний рефлекс, інстинкт,програми поведінки.
|
Тема: Безумовні та умовні рефлекси. Інстинкти. Цілі уроку: дати загальне уявлення про інстинктивні програми поведінки, показати їх відмінність від умовно-рефлекторної діяльності, розглянути значення умовних і безумовних рефлексів. Обладнання й матеріали: фотографії або малюнки з прикладами інстинктивної програми поведінки. Базові поняття й терміни: умовний рефлекс, безумовний рефлекс, інстинкт, програми поведінки.
|
Тема: Біоритми Цілі уроку: показати, що багато біологічних процесів в організмі людини є ритмічними, розкрити значення явища біологічної ритмічності для життєдіяльності людини. Обладнання й матеріали: ілюстрації біологічних ритмів різних живих організмів. Базові поняття й терміни: біологічні ритми, «біологічний годинник», сонячна активність, добові ритми, сезонні ритми, «жайворонки», «сови», «голуби».
|
Тема: Сон. Цілі уроку: сформувати уявлення про сон як про особливу форму роботи головного мозку, розглянути причини й наслідки порушення сну. Обладнання й матеріали: таблиці із зображенням електричної активності кори великих півкуль і фаз сну, фотографії або малюнки людей у стані звичайного й летаргічного сну. Базові поняття й терміни: сон, безсоння, фази сну, сновидіння, летаргія, сторожові пункти, сон з повільними рухами очей, сон зі швидкими рухами очей, електроенцефалограма (ЕЕГ).
|
Тема: Рівні сприйняття інформації людиною Цілі уроку: розглянути явище сприйняття інформації людиною, розкрити механізми сприйняття інформації, показати важливість наявності багатьох рівнів сприйняття. Обладнання й матеріали: таблиці «Будова головного мозку», «Будова нервової системи людини», «Будова аналізаторів». Базові поняття й терміни: інформація, виявлення, розрізнення, пізнання, відчуття, сприйняття, уявлення, мислення.
|
Тема: Ретикулярна формація мозку Цілі уроку: розкрити функції ретикулярної формації мозку, показати її значення для нормальної життєдіяльності організму людини. Обладнання й матеріали: таблиці «Головний мозок людини», «Нервова система людини», розбірна модель головного мозку людини. Базові поняття й терміни: ретикулярна формація, довгастий мозок, середній мозок, міст, нейрони, нервові волокна, нервові центри, гальмування, збудження.
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Кількість користувачів сайту: 1463
Статистика реєстрацій За сьогодні: 0 За вчора: 0 За 7 днів: 0 За місяць: 0
Вітаємо новачків сайту
|