Мій сайт

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з біології. 7 клас. [61]
Розробки уроків з біології. 8 клас. [71]
Розробки уроків з біології. 9 клас. [93]
Розробки уроків з біології. 10 клас. [46]
Розробки уроків з біології. 11 клас. [48]
Головна » Статті » Розробки уроків з біології

У розділі матеріалів: 319
Показано матеріалів: 71-80
Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 31 32 »

Тема: Основні етапи історичного розвитку Царства Тварини

Мета: сформувати знання про наукове й практичне значення сучасної системи тваринного світу, що відображує хід еволюції органічного світу; на прикладах великих систематичних груп показати, що еволюція здійснювалася шляхом виникнення як значних змін, так і незначних (часткових); розглянути причини різноманітності тваринного світу на Землі; розкрити значення еволюційної теорії Чарлза Дарвіна для біологічної науки; роль спадковості, мінливості, боротьби за існування, природного добору як рушійних сил еволюції; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки про взаємозв’язок еволюції та екології; сприяти формуванню й розвитку в учнів наукового світогляду, логічного мислення.

Матеріали та обладнання: таблиці вивчених типів і класів тварин, таблиця «Ароморфози, ідіоадаптації тварин», узагальнювальні таблиці й схеми, що відбивають еволюційний процес, портрет Чарлза Дарвіна, книга «Походження видів шляхом природного добору».

Поняття: геологічна історія Землі, палеонтологія, еволюція живої природи, систематика, прокаріоти, еукаріоти, будова клітини, тканини, еволюція органів і систем органів. 

Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 846 | Додав: sanseich | Дата: 22.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Охорона царства тварини. Червона Книга України. Природоохоронні території

Мета: поглиблювати поняття «охорона природи»; узагальнити уявлення учнів про екологічні проблеми сучасності; проаналізувати ефективність заходів щодо охорони природи, застосовуваних у нашій країні; виховувати бережливе ставлення й любов до природи, на конкретних прикладах показати позитивний і негативний впливи людини на життя тварин і середовище їхнього перебування, розповісти про негативну роль людини в процесі зникнення видів і про значення Червоної книги.

Матеріали та обладнання: таблиці й плакати із зображенням тварин, занесених до Червоної книги України, світу.

Поняття: антропогенний фактор, екологічна криза, значення тварин, правила поведінки в природі, заказник, заповідник, ботанічні сади, парки, сквери, Червона й Зелена книги.

Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 1017 | Додав: sanseich | Дата: 22.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Взаємодія біотичних факторів

Мета: систематизувати знання про середовище перебування тварин; поглиблювати поняття «екологія», «екологічні фактори», «середовище існування», «біоценоз», «біогеоценоз»; з’ясувати вплив біотичних факторів середовища на ріст і розвиток тварин, на їхню пристосованість до середовища існування; розвивати поняття про тварину як цілісний організм, про його взаємозв'язок із навколишнім середовищем; розвивати вміння пояснювати залежність розвитку організмів від екологічних факторів; виховувати в школярів почуття любові до навколишнього середовища й відповідальності за його стан. 

Матеріали та обладнання: таблиці із зображенням тварин різних екологічних груп. 

Поняття: біотичні фактори, симбіоз, хижацтво, паразитизм, конкуренція, антибіоз, коменсалізм, протокооперація, мутуалізм. 

Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з біології. 8 клас. | Переглядів: 646 | Додав: sanseich | Дата: 22.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Набута поведінка

Цілі уроку: сформувати поняття набутої поведінки, розглянути такі форми набутої поведінки, як динамічні стереотипи, уміння, навички, звички.

Обладнання й матеріали: фотографії або малюнки людей у характерних життєвих ситуаціях, які демонструють різні варіанти поведінки.

Базові поняття й терміни: рефлекс, динамічний стереотип, навички, уміння, звички.


Розробки уроків з біології. 9 клас. | Переглядів: 1096 | Додав: sanseich | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

Тема:  Форми інстинктивної поведі нки людини.

Цілі уроку: розглянути форми інстинктивної програми поведінки, показати їх значення у життєдіяльності людини.

Обладнання й матеріали: фотографії або малюнки з прикладами інстинктивної програми поведінки.

Базові поняття й терміни: умовний рефлекс, безумовний рефлекс,  інстинкт,програми поведінки.


Розробки уроків з біології. 9 клас. | Переглядів: 815 | Додав: sanseich | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Безумовні та умовні рефлекси. Інстинкти.

Цілі уроку: дати загальне уявлення про інстинктивні програми поведінки, показати їх відмінність від умовно-рефлекторної діяльності, розглянути значення умовних і безумовних рефлексів.

Обладнання й матеріали: фотографії або малюнки з прикладами інстинктивної програми поведінки.

Базові поняття й терміни: умовний рефлекс, безумовний рефлекс, інстинкт, програми поведінки.


Розробки уроків з біології. 9 клас. | Переглядів: 1253 | Додав: sanseich | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Біоритми

Цілі уроку: показати, що багато біологічних процесів в організмі людини є ритмічними, розкрити значення явища біологічної ритмічності для життєдіяльності людини.

Обладнання й матеріали: ілюстрації біологічних ритмів різних живих організмів.

Базові поняття й терміни: біологічні ритми, «біологічний годинник», сонячна активність, добові ритми, сезонні ритми, «жайворонки», «сови», «голуби».


Розробки уроків з біології. 9 клас. | Переглядів: 1105 | Додав: sanseich | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Сон.

Цілі уроку: сформувати уявлення про сон як про особливу форму роботи головного мозку, розглянути причини й наслідки порушення сну.

Обладнання й матеріали: таблиці із зображенням електричної активності кори великих півкуль і фаз сну, фотографії або малюнки людей у стані звичайного й летаргічного сну.

Базові поняття й терміни: сон, безсоння, фази сну, сновидіння, летаргія, сторожові пункти, сон з повільними рухами очей, сон зі швидкими рухами очей, електроенцефалограма (ЕЕГ).


Розробки уроків з біології. 9 клас. | Переглядів: 980 | Додав: sanseich | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Рівні сприйняття інформації людиною

Цілі уроку: розглянути явище сприйняття інформації людиною, розкрити механізми сприйняття інформації, показати важливість наявності багатьох рівнів сприйняття.

Обладнання й матеріали: таблиці «Будова головного мозку», «Будова нервової системи людини», «Будова аналізаторів».

Базові поняття й терміни: інформація, виявлення, розрізнення, пізнання, відчуття, сприйняття, уявлення, мислення.


Розробки уроків з біології. 9 клас. | Переглядів: 1378 | Додав: sanseich | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

Тема: Ретикулярна формація мозку

Цілі уроку: розкрити функції ретикулярної формації мозку, показати її значення для нормальної життєдіяльності організму людини.

Обладнання й матеріали: таблиці «Головний мозок людини», «Нервова система людини», розбірна модель головного мозку людини.

Базові поняття й терміни: ретикулярна формація, довгастий мозок, середній мозок, міст, нейрони, нервові волокна, нервові центри, гальмування, збудження.


Розробки уроків з біології. 9 клас. | Переглядів: 950 | Додав: sanseich | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кількість користувачів сайту:
1463

Статистика реєстрацій
За сьогодні: 0
За вчора: 0
За 7 днів: 0
За місяць: 0
 

Вітаємо новачків сайту
  • dimchem1
  • grynat1104
  • nizhniknadia0507
  • ludmila041164
  • mpinshuk99
  • julijadoroshenko2
  • burakova95
  • valentinovnan8
  • alinazarubina136
  • Географіня

  • Copyright MyCorp © 2025
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz